Media Molecule kieruje się zasadą: wykorzystuj popełnione błędy

Małgorzata Trzyna
2014/07/22 19:30
1
0

Podczas prac nad grą twórcy muszą uporać się z rozmaitymi błędami. Media Molecule wpadło na osobliwy pomysł, by wykorzystać błąd renderowania i w ten sposób stworzyć pierwszy teaser niezapowiedzianego jeszcze projektu.

Psychodeliczna, nonsensowna feeria kolorów - takimi słowami Media Molecules określiło powyższy teaser. Jeśli nie jesteście gotowi na obejrzenie czegoś, co wypala oczy, nie klikajcie na "play".

GramTV przedstawia:

- Naszemu artyście, Stefanowi, podczas prac nad niezapowiedzianym jeszcze tytułem na PS4, przytrafił się błąd renderowania, który spowodował powstanie tej psychodelicznej, nonsensownej feerii kolorów, która aż się prosiła, by ją udostępnić w swej niezmienionej formie... oczywiście, po dodaniu techno dla lepszego efektu - pisze przedstawiciel Media Molecule. - Potraktujcie to jako ekskluzywny rzut okiem na naszą nową grę. Niewiele się z tego dowiecie, ale uznaliśmy, że to zabawne! Jeśli widzieliście nasze demo techniczne udostępnione podczas zapowiedzi PS4, dostrzeżecie znajomą twarz...

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
23/07/2014 01:30

Jeśli nie jesteście gotowi na obejrzenie czegoś, co wypala oczy, nie klikajcie na "play".Ja bym raczej ostrzegł osoby z epilepsją przed oglądaniem tego ;x