Torment: Tides of Numenera opóźnione

Patryk Purczyński
2014/06/17 09:04

Niestety, inXile Entertainment po raz kolejny zmuszone jest przełożyć termin wydania Torment: Tides of Numenera. Studio najwyraźniej wzięło za dużo na swoje barki.

Torment: Tides of Numenera opóźnione

Nie na początku, a dopiero pod koniec przyszłego roku zadebiutuje Torment: Tides of Numenera - poinformowali przedstawiciele inXile Entertainment. "Sukces Wasteland 2 we wczesnym dostępie pozwolił nam spędzić więcej czasu na poprawianiu gry, co oznaczało jednocześnie, że mieliśmy więcej czasu na preprodukcję Tormentu" - tłumaczą przyczyny opóźnienia twórcy gry.

"Mieliśmy więcej czasu na prototypy, poprawianie narzędzi, powtarzanie procesów itd., zanim przystąpiliśmy do pełnej produkcji. To pozytywnie wpłynęło na wszystko... Oprócz daty premiery. Teraz, kiedy możemy większą część zespołu odpowiedzialnego za Wasteland przesunąć do prac nad Tormentem, jesteśmy w stanie przewidzieć kształt naszego kalendarza" - pisze inXile, nazywając pierwszą połowę 2015 nierealistycznym terminem wydania Torment: Tides of Numenera.

GramTV przedstawia:

"Odkąd TTON odniósł sukces na Kickstarterze, pozostało nam ponad 80 proc. budżetu do wykorzystania. Mamy więc dużą siłę ognia na produkcję, betę i fazy finalizacyjne" - dodają przedstawiciele studia.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
17/06/2014 14:37
Dnia 17.06.2014 o 13:57, Arcling napisał:

Jakoś straciłem zainteresowanie tym tytułem, gdy ogłosili turowy system walk. Do tego jeszcze ta kiczowata wizja świata. No i najważniejsze - to NIE JEST Torment. Nazwa jest taka, aby kojarzyć się z Planescape: Torment tym, którzy dobrze wspominają tamtą grę.

Nazwa jest taka, poniewaz ma byc to duchowy spadkobierca tormenta + wiele osob w zespole, ktore pracowaly nad oryginalem.Colin McComb przykladowo wspołtworzył uniwersum tormenta dla D&D.Numenera to swiat Monte Cooka, ktory jest rownie krejzolski choc zasadniczo inny. Swoja droga Monte Cook, rowniez wspoltworzyl uniwersum Planescape dla D&D, w ktorym Planscape: Torment byl osadzony.Goscie wiedza co robia. Turowy system walki mnie osobiscie odpowiada, ale to nie walka jest focusem gry, a fabula.Takze to nie jest tak, ze ot po prostu sobie goscie wzieli taka nazwe znikad.

Dnia 17.06.2014 o 13:57, Arcling napisał:

Coś podejrzanie długo było cicho na temat tej gry. Boję się, że coś tam nie gra i są problemy z produkcją. I żeby z tak pięknego planu nie urodził się jakiś przeciętniak ;x

Cicho ? Caly czas sa aktualizacje na temat prac dla backerow z Kickstartera. To, ze gram o tym nie pisze nie oznacza, ze jest cicho.Np powyzszy news jest dla backerow wiadomy od 5 dni.Swoja droga, oni sa w fazie preprodukcji. A jak WL2 zostanie wydany to programisci przerzuceni zostana na tormenta.Co by nie bylo, to nie jest blizzard z paroma setkami+ pracownikow.

Usunięty
Usunięty
17/06/2014 14:29

Coś podejrzanie długo było cicho na temat tej gry. Boję się, że coś tam nie gra i są problemy z produkcją. I żeby z tak pięknego planu nie urodził się jakiś przeciętniak ;x

Arcling
Gramowicz
17/06/2014 13:57

Jakoś straciłem zainteresowanie tym tytułem, gdy ogłosili turowy system walk. Do tego jeszcze ta kiczowata wizja świata. No i najważniejsze - to NIE JEST Torment. Nazwa jest taka, aby kojarzyć się z Planescape: Torment tym, którzy dobrze wspominają tamtą grę.




Trwa Wczytywanie