Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare biorą opinie fanów do serca. Szczegóły z Game Informera

Patryk Purczyński
2014/05/11 13:27

Magazyn Game Informer jak zwykle nie zawiódł, dostarczając sytą porcję szczegółów na temat - tym razem - Call of Duty: Advanced Warfare.

Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare biorą opinie fanów do serca. Szczegóły z Game Informera

- Sledgehammer Games bardzo poważnie podchodzi do opinii graczy. W tak licznej społeczności zawsze pojawią się sprzeczne głosy. My również mamy pełne pasji wizje gry, którą chcemy dostarczyć. Grunt, że aktywnie słuchamy, nawet jeśli nie zawsze odpowiadamy czy nie możemy się zgodzić z tymi pomysłami - to słowa Michaela Condreya, współzałożyciela studia, które aktualnie pracuje nad Call of Duty: Advanced Warfare.

Gra została ogłoszona przed kilkunastoma dniami, a magazyn Game Informer zamieścił obszerną zapowiedź. Oto najważniejsze fakty:

  • Slegehammer Games odpowiada za produkcję wersji na PC, PS4 i Xboksa One. Za wydaniami na Xboksa 360 i PlayStation 3 stoi inne studio. Które? Tego na razie nie ujawniono. Nie wspomniano także o pojawieniu się Call of Duty: Advanced Warfare na Wii U
  • Gra oparta jest o nowy silnik - nie wiadomo jaki konkretnie
  • Fabuła rozpoczyna się pewnym katastroficznym wydarzeniem, które Michael Condrey opisuje jako "globalny 11 września". Największe miasta na różnych kontynentach zostają sterroryzowane przez organizację KVA.
  • Akcja toczy się w roku 2054
  • Postacią przewodnią jest szeregowy Mitchell, któremu głosu użycza Troy Baker (ostatnie kreacje: Joel w The Last of Us, Booker w Bioshock: Infinite, Joker w Batman: Arkham Origins). Mitchell przemawia jedynie podczas przerywników filmowych, nigdy w trakcie rozgrywki
  • Na początku Mitchell jest członkiem Marines, a jego kompan to Will Irons, syn dyrektora wykonawczego prywatnej firmy militarnej Atlas Corporation Jonathana Ironsa, granego przez Kevina Spacey'ego. Po zakończeniu służby Irons ojciec pyta Mitchella czy ten chce odejść z Marines i dołączyć do jego firmy. Mitchell się zgadza i do wykonywania nowych zadań dostaje kombinezon "EXO"
  • W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon serii, Call of Duty: Advanced Warfare ma tylko jedną postać przewodnią
  • Kevin Spacey mówi, że był bardzo podekscytowany możliwością włączenia się w prace nad grą, gdy jego przygoda z nią się zaczynała
  • Za wykonanie każdej misji gracze zdobędą punkty, które zamienią na ulepszenia kombinezonu EXO. Dzięki niemu można wspinać się po ścianach przy użyciu magnetycznych rękawic, szybciej przemieszczać się do zasłony, wykonywać skoki na niespotykaną wysokość, używać optycznego kamuflażu czy unosić się nad powierzchnią
  • W arsenale znajdują się m.in. urozmaicone granaty, w których gracz decyduje o sposobie ich działania, wybierając między granatami wstrząsowymi a takimi, które wykrywają położenie wroga
  • Niektóre z pistoletów bazują na energii i nie używa się w nich tradycyjnej amunicji
  • W grze znajdzie się pojazd Pitbull, którym można się poruszać. Jego konstrukcja bazuje na pojeździe istniejącym naprawdę (Mine-Resistant Ambush Protected)
  • Na razie nie podano szczegółów na temat multiplayera w Call of Duty: Advanced Warfare. Komentarze Michaela Condreya sugerują jednak, że rozgrywka w trybie wieloosobowym będzie bazowała na tym, co jest dostępne w kampanii dla jednego użytkownika. Activision zapewnia z kolei, że chce wspierać e-sport
  • W Call of Duty: Advanced Warfare pojawi się pewnego rodzaju kooperacja, szczegółów na razie nie znamy
  • Za soundtrack gry odpowiadać będzie Harry Gregson-Williams, którego twórczość powinna być doskonale znana fanom serii Metal Gear Solid
  • Dyrektor dźwiękowy Don Veca mówi: - Sądzę, że Advanced Warfare będzie najlepiej brzmiącą, a z pewnością najlepiej zmiksowaną grą w historii
  • W celu stworzenia wiarygodnego świata, Activision konsultowało się z "ekspertami z dziedziny filmu, wojskowości, nauki i futuryzmu" - tak twierdzi współzałożyciel Sledgehammera, Glen Schofield

GramTV przedstawia:

Warto zapoznać się również z pierwszym trailerem Call of Duty: Advanced Warfare i wcześniejszymi informacjami na temat produkcji Sledgehammer Games.

Komentarze
34
kris090
Gramowicz
12/05/2014 01:00
Dnia 11.05.2014 o 23:39, Leos8 napisał:

W którym miejscu BF to symulator pola bitwy? Zgodzę się, że bliżej BFowi do symulatora niż Call of Duty, ale BF to żaden symulator, po prostu koncepcja rozgrywki bardziej zbliżona do realizmu i autentyzmu. Nawet ARMA, której najbliżej do symulatora samym symulatorem (jeszcze) nie jest.

Jak ktoś stwierdził BF jest na tyle realistyczny aby nie być parodią wojny i na tyle odrealniony aby nadmierny realizm nie psuł zabawy. Ot, złoty środek. I jakby nie błędy techniczne to gra miała by ocenę 10/10.Natomiast CoD jest dobry pograć sobie chwile pobiegać, poskakać itp. ale na dłuższą metę mnie bardziej irytował niż bawił. W BFa można grać dłużej, gra zapewnia rozgrywkę w wielu różnorodnych stylach i tylko w BFie można sie wyszaleć w śmigłowcu albo czołgu. A gadżeciarskie czujniki bicia serca tylko psujące rozgrywkę tego nie zastąpią.

kris090
Gramowicz
12/05/2014 00:56

Jaka by ta gra nie była to po 2 miesiącach od premiery będzie masa cheaterów w multi.

Usunięty
Usunięty
11/05/2014 23:53
Dnia 11.05.2014 o 23:39, Leos8 napisał:

W którym miejscu BF to symulator pola bitwy? Zgodzę się, że bliżej BFowi do symulatora niż Call of Duty, ale BF to żaden symulator, po prostu koncepcja rozgrywki bardziej zbliżona do realizmu i autentyzmu. Nawet ARMA, której najbliżej do symulatora samym symulatorem (jeszcze) nie jest.

Ehh jedno słówko i już źle zrozumiany jestem "BF to bardziej symulator pola bitwy niż CoD" o coś takiego mi chodziło :). P.S. Najbliżej kiedyś było America''s Army ale to jeszcze przed BF''ami i Armami.




Trwa Wczytywanie