NevenTale - pierwsze MMORPG bez grindowania z nieskończonym gameplayem

Małgorzata Trzyna
2014/03/25 17:01

Polskie studio Vavel Game wpadło na niezwykły pomysł stworzenia gry MMORPG opartej na eksploracji, zadaniach bez grindowania i zawiłej fabule nieustannie rozwijanej przez graczy. Jak to ma wyglądać w praktyce?

NevenTale, w przeciwieństwie do innych gier MMORPG, nie ma opierać się na żmudnym powtarzaniu tych samych czynności. Ma być to pierwsza produkcja, w której deweloperzy i gracze wspólnie będą pracować nad nie kończącą się grą - znajdzie się w niej nie tylko kampania zaprojektowana przez Vavel Game Studio, ale też nowe wątki fabularne opracowane przez fanów. Społeczność otrzyma dostęp do narzędzi pozwalających tworzyć nowe lochy, obszary na mapie i zadania w świecie gry. Dla swoich NPC-ów będzie można także nagrywać głosy! W ten sposób NevenTale nie da się nigdy ukończyć, gdyż ciągle będzie coś nowego do zrobienia.

GramTV przedstawia:

Vavel Game Studio obiecuje udostępnić nie tylko narzędzia do tworzenia zawartości, ale także wideo z samouczkiem, jak projektować mapy, zadania i w jaki sposób rozbudowywać świat. W grze nad nową mapą będzie mogła pracować jednocześnie cała gildia – będzie to wyglądało jak połączenie Minecrafta ze Skyrim Creation Kit. 10% przychodów z gry ma być przeznaczane jako nagroda dla graczy, którzy będą poszerzać świat.

Więcej informacji o NevenTale znajdziecie na stronie Kickstartera. Zbiórka jeszcze nie ruszyła, ale już teraz możecie podzielić się z twórcami swoimi przemyśleniami.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
29/03/2014 02:23

Jakbyście przeczytali co jest rzeczywiście napisane w podanym artykule na Kickstarterze, to byście wiedzieli że cały user generated content będzie moderowany przez studio. Jest nawet wytłumaczone dokładnie jak to będzie działało ;)Grind wiadomo jakiś tam musi być, exp się sam nie nabije, ale z tego co wiem ma być to rozwiązane w taki sposób żeby nie musieć robić zadań typu ''zabij 100 takich potworków'' czy ''ugotuj 300 rybek''. Ma być stworzona duża różnorodność co by gra się za szybko nie znudziła. Co konkretnie będzie to trzeba poczekać aż projekt wystartuje i myślę że Vavel Studio będzie nas informować na bieżąco jakie konkretnie mają pomysły ;)

Usunięty
Usunięty
27/03/2014 13:41

Coś z pięknie to brzmi... Jak każdy będzie mógł robić misje/mapy itd. to przydały by się też jakies "poczekalnie" w sensie, że wymyślone przez fanów nowe dodatki powinny być oceniane i te najlepsze powinny trafić do gry ;p ciekawa jestem tego ale wszystko dopiero się okaże : D

Usunięty
Usunięty
27/03/2014 13:41

Coś z pięknie to brzmi... Jak każdy będzie mógł robić misje/mapy itd. to przydały by się też jakies "poczekalnie" w sensie, że wymyślone przez fanów nowe dodatki powinny być oceniane i te najlepsze powinny trafić do gry ;p ciekawa jestem tego ale wszystko dopiero się okaże : D




Trwa Wczytywanie