Pillars of Eternity ma dobrze znanego pecetowcom wydawcę

Patryk Purczyński
2014/03/19 08:27
8
0

Obsidian Entertainment znalazł wydawcę dla swojego RPG-a Pillars of Eternity. Nowy partner studia weźmie na siebie obowiązki dystrybucyjne i marketingowe.

Pillars of Eternity ma dobrze znanego pecetowcom wydawcę

Paradox Interactive będzie wydawcą gry Pillars of Eternity, powstającej dzięki zbiórce pieniędzy na Kickstarterze. - Ta gra nie miałaby racji bytu, gdyby nie pasja i hojność naszych darczyńców, a także wiara, jaką pokładają w nas i w to, że mamy odpowiednie umiejętności do stworzenia produkcji, której tak bardzo chcieli - mówi Feargus Urquhart, dyrektor wykonawczy zespołu developerskiego Obsidian Entertainment.

- To, w jaki sposób rozwijamy Pillars of Eternity, nie uległo i nie ulegnie zmianie. Dostarczymy taką grę, jaką obiecaliśmy osobom, które nas wsparły - i to jeszcze w tym roku - uspokaja Urquhart. - Ekspercka wiedza naszego nowego partnera, Paradoksu, w dziedzinie tytułów niezależnych - jak Pillars of Eternity - pozwoli nam w pełni skupić się na stworzeniu nieprawdopodobnej gry - dodaje.

GramTV przedstawia:

Paradox Interactive odpowiedzialny będzie za dystrybucję i marketing Pillars of Eternity. - Kiedy podpisaliśmy umowę, nazwaliśmy to partnerstwem dwóch niezależnych graczy w przemyśle gier, którzy wzajemnym wsparciem umożliwiają sobie pozostanie niezależnymi - komentuje dyrektor wykonawczy Paradox Interactive, Fredrik Wester.

- Fani wspierający tę grę - wśród nich jest wielu z nas - nie mogą się już doczekać klasycznego RPG-a stworzonego przez projektantów Obsidian Entertainment i dokładnie to otrzymają - uzupełnia.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
19/03/2014 15:29

To znaczy, że można wrócić do trumny i spać spokojnie ;)

Usunięty
Usunięty
19/03/2014 15:20

Jeśli ten projekt i ta ekipa nas zawiedzie, to już może nastąpić koniec świata.

Usunięty
Usunięty
19/03/2014 15:14

wszelkie obawy odnośnie DLC i tak dalej rozwiewał już sam obsidian, Paradox odpowiada tylko za reklamę i sprzedaż gry w sklepach, nie dawali pieniędzy na produkcję (przynajmniej nie jako firma, bo kilku pracowników wsparło grę jako backerzy :) ) więc też nie mieszają się do gry jako takiej.I w sumie lepiej chyba nie można było wybrać wydawcy, bo reklamy Crusader Kings 2 czy Leviathan Warships to perełki same w sobie ;d




Trwa Wczytywanie