Kingdom Come: Deliverance z kolejnym materiałem - przebieranki

Patryk Purczyński
2014/02/03 21:01

Przedstawiciele Warhorse Studios zaprezentowali kolejny zwiastun Kingdom Come: Deliverance. Wideo przedstawia różnorodność strojów, w które mogą być przyodziane postacie w świecie gry.

Kingdom Come: Deliverance z kolejnym materiałem - przebieranki

- Potrzebowaliśmy setek, może nawet tysięcy postaci w grze. Musieliśmy więc stworzyć nasze własne narzędzia, by sprawić, że produkcja stanie się możliwie najprostsza. Zbudowaliśmy je na bazie CryEngine i uważam, że jest to najlepiej rozwinięte narzędzie do dostosowywania wyglądu postaci, jakie kiedykolwiek powstało - nie kryje jeden z przedstawicieli Warhorse Studios w najnowszym materiale z gry.

Tworzenie różnorodnych postaci, które zagoszczą w świecie Kingdom Come: Deliverance, jest tematem poniższego wideo. To już drugi film zza kulis, jaki w krótkim czasie przedstawili Czesi. Poprzedni był znacznie dłuższy i pozwalał przyjrzeć się wybranym lokacjom i istniejącym rzeczywiście miejscom, które inspirowały ekipę Warhorse Studios.

GramTV przedstawia:

Kingdom Come: Deliverance powstanie dzięki wsparciu finansowemu graczy za pośrednictwem Kickstartera. Do tej pory zebrano ponad 610 tys. funtów.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
05/02/2014 15:20

Mam nadzieje, że moderzy wrzucą pancerze z Dark Souls 1/2, i parę innych dodatków . I gwoli wyjaśnienia Gi-zas Wiedźmin 2 miał około 5 zakończeń i też był niejako liniowy.

Usunięty
Usunięty
05/02/2014 10:45

> @Gi-zas, no widzisz, nie każdy lubi to co ty, ja mam przegrane w Skyrim ponad 1000 godzin> (różne sposoby przejścia), a moja gra w Wiedźmina 2 skończyła się zanim tak naprawdę> się zaczęła. Nie każdy lubi liniowe historie (jak Ty) i nie każdy lubi otwarty świat> (jak ja). Mi Kingdom Come: Deliverance się podoba, dlatego sypnąłem chłopakom kasę i> czekam na efekty.Rozumiem że skyrim nie ma liniowej opowieści ot dwie ścieżki wyboru, albo cesarscy albo gromowładni -.- śmiech no ale dobra. Po za tym mówię o W3, że jeśli będzie na wzór skyrima, czyli co miasto to ten sam schemat. W wiedźminie 1 czy 2, co akt to nowa rozkmina, jedynie questy polowań były na tej samej zasadzie. I gra ma 16 wersji zakończeń. Tak że nie jest wcale taka liniowa.I obawiam się że napchają 1000 smaczków które bez fabuły będą bezwartościowe.Jak to Vaas mówił:Insanity.Szczerze zastanawiam się co Ciebie wciągnęło w skyrimie. Że na 1000 godzin tam zasiadłeś. Ja w multi tyle nie gram :DI wolę wracać do wieśka niż do skyrima bo dla mnie ta gra wygląda tak:Wychodzę po ataku smoka. Dojdę do pierwszej wioski. Druga wioska, trzecia wioska. Wyłączam grę bo zasypiam napchaniem tych samych questów i drogą gdzie muszę iść żeby tego questa wykonać. No bo to całkowicie normalne że wieśniak który po pijaku wracał z karczmy oddalonej od jego domu od 100 metrów, niechcący zahaczył o jaskinię na drugim końcu mapy gubiąc scyzoryk który znalazł w jeszcze innym miejscu ale dostał strzałą w kolano i nie może po niego pójść.Tak wygląda większość questów w sykrimie. Niestety ta gra jest nudna. 1000 razy wolałem gothica 3 który mechanizmami w żadnym stopniu nie ustępował skyrimowi, fabułę miał dość porządną i spójną. Po za tym graficznie mi się bardziej podobał. I postać potrafiła mówić.

Usunięty
Usunięty
04/02/2014 13:43

@Gi-zas, no widzisz, nie każdy lubi to co ty, ja mam przegrane w Skyrim ponad 1000 godzin (różne sposoby przejścia), a moja gra w Wiedźmina 2 skończyła się zanim tak naprawdę się zaczęła. Nie każdy lubi liniowe historie (jak Ty) i nie każdy lubi otwarty świat (jak ja). Mi Kingdom Come: Deliverance się podoba, dlatego sypnąłem chłopakom kasę i czekam na efekty.




Trwa Wczytywanie