News

CD Projekt RED o konsolowych wersjach Wiedźmina 3: celujemy w 30 klatek na sekundę

Mateusz Stanisławski, 21.12.2013 16:37 83

Poznaliśmy kilka nowych szczegółów na temat wykonania technicznego Wiedźmina 3: Dziki Gon. Mowa między innymi o wydajności na konsolach oraz destrukcji otoczenia.

– Tradycyjnie robimy wszystko, by zaoferować grafikę najwyższej jakości. W konsekwencji trzeba liczyć się z pewnymi ograniczeniami. Jeszcze nie jesteśmy na tak zaawansowanym etapie produkcji, by mówić szerzej o rozdzielczości na konsolach nowej generacji, ale naszym celem na pewno jest płynność animacji na poziomie 30 klatek na sekundę – powiedział Balázs Török z CD Projekt RED.

Przedstawiciel studia potwierdził również, że gra jest projektowana z myślą o procesorach wielordzeniowych oraz wykorzysta dobra oferowane przez technologię APEX. – Obecnie dużo pracy wkładamy w to, aby zniszczalne środowisko było integralną częścią produkcji. Nie chodzi o to, żeby była to wartość dodana tylko ze względu na kwestie wizualne – planujemy umieścić w grze szereg sytuacji, w których dzięki zastosowanej technologii pojawi się wiele dodatkowych interakcji – dodał.

Przypominamy, że debiut Wiedźmina 3: Dziki Gon jest zaplanowany na przyszły rok. „Trójka” zagości na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

najnowsze