Informacje

Twórcy Don't Starve stworzą pluszowego Chestera

9

W związku ze swoimi planami uruchomili nawet specjalną kampanię na Kickstarterze.

Twórcy Don't Starve stworzą pluszowego Chestera - obrazek 1

Jak twierdzą sami twórcy, Chester to najpopularniejsza postać z Don't Starve - to właśnie dlatego ten stworek doczeka się swojej pluszowej repliki. Zabawka ma być mięciutka i wykonana z pluszu oraz futerka (sztucznego). Jej wymiary to 28 centymetrów wysokości oraz 23 centymetry szerokości. Wraz z Chesterem dostaniemy także Eyebone'a, którego będziemy mogli schować we wnętrzu naszego towarzysza.

Twórcy Don't Starve stworzą pluszowego Chestera - obrazek 2

Pluszowy Chester musiał być marzeniem fanów gry, ponieważ cel - zebranie 15 000 dolarów - udało się osiągnąć w zaledwie kilka godzin. Aktualnie na koncie zbiórki znajduje się już prawie 45 tysięcy dolarów, a jej koniec wyznaczono na 27. grudnia. Jak tak dalej pójdzie Klei Entertainment będzie mogło uruchomić całą serię pluszaków ze swoich gier - oby dorzucili coś z Mark of the Ninja. Swoją drogą, dzięki temu, że gracze tak chętnie zrzucili się na nowy pomysł - gra otrzyma nową wersję Chestera, nazwaną "Shadow", która będzie różniła się czarnym futerkiem. Wiemy także, że wraz z napływającymi zasobami finansowymi pojawią się następne cele.

9 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G leszeq

15 klocków na wyprodukowanie pluszaka?! I do tego musieli iść z tym na Kickstarter? Czegoś nie rozumiem...

Odpowiedz
G Ring5

> 15 klocków na wyprodukowanie pluszaka?! I do tego musieli iść z tym na Kickstarter? Czegoś
> nie rozumiem...
Zadna firma nie podejmie sie produkcji czegos takiego, jesli nie bedzie zamowienia hurtowego. A takie kosztuja i trzeba na nie wylozyc kase z gory. Jesli nie wiadomo, czy pluszak sie sprzeda, to zamiast ryzykowac wyrzucenie kasy w bloto, lepiej sprawdzic, ilu bedzie chetnych. A to najlepiej zrobic na Kickstarterze wlasnie. Nie widze w tym nic dziwnego.

Odpowiedz
G leszeq

> > 15 klocków na wyprodukowanie pluszaka?! I do tego musieli iść z tym na Kickstarter?
> Czegoś
> > nie rozumiem...
>
> Zadna firma nie podejmie sie produkcji czegos takiego, jesli nie bedzie zamowienia hurtowego.
> A takie kosztuja i trzeba na nie wylozyc kase z gory. Jesli nie wiadomo, czy pluszak
> sie sprzeda, to zamiast ryzykowac wyrzucenie kasy w bloto, lepiej sprawdzic, ilu bedzie
> chetnych. A to najlepiej zrobic na Kickstarterze wlasnie. Nie widze w tym nic dziwnego.
>
>
Jakoś inne firmy nie mają z tym problemów, np. pluszowy headcrab od Valve albo maskotki Blizzarda - zergling, baneling, gryf, wiwerna i ofc murloc.

Odpowiedz
G Ring5

> Jakoś inne firmy nie mają z tym problemów, np. pluszowy headcrab od Valve albo maskotki
> Blizzarda - zergling, baneling, gryf, wiwerna i ofc murloc.
Wiesz, EA tez nie musi robic zbiorek na swoje gry na kickstarterze, maja na to fundusze... Nie porownuj moze gigantow typu Valve czy Blizzard z malym studiem, jakim jest Klei.

Odpowiedz
alexbe

Link do kickstartera się nie klika...
Ciekawy sposób na sfinansowanie dodatków do gry , trochę co prawda pachnie wygodnictwem i zrzucaniem wszystkiego na konsumentów (chcecie ? to dawajcie najpierw kasę) ale taka w końcu idea kickstartera :)

Odpowiedz
G leszeq

> Wiesz, EA tez nie musi robic zbiorek na swoje gry na kickstarterze, maja na to fundusze...
> Nie porownuj moze gigantow typu Valve czy Blizzard z malym studiem, jakim jest Klei.
Zaraz zaraz. Sam generalizujesz używając stwierdzenia "zadna firma nie podejmie sie produkcji czegos takiego, jesli nie bedzie zamowienia hurtowego", a teraz masz problem z tym, że skontrowałem to prostym przykładem. Ogarnij się.

Odpowiedz
G Dared00

> Zaraz zaraz. Sam generalizujesz używając stwierdzenia "zadna firma nie podejmie sie produkcji
> czegos takiego, jesli nie bedzie zamowienia hurtowego", a teraz masz problem z tym, że
> skontrowałem to prostym przykładem. Ogarnij się.
Bo Valve i Blizzard zamiawiają je hurtem. Bo ich stać na wydanie 15 tysięcy dolarów. Jedno nie wyklucza drugiego.

Odpowiedz
G Ring5

> Zaraz zaraz. Sam generalizujesz używając stwierdzenia "zadna firma nie podejmie sie produkcji
> czegos takiego, jesli nie bedzie zamowienia hurtowego", a teraz masz problem z tym, że
> skontrowałem to prostym przykładem. Ogarnij się.
Przepraszam, ale chyba nie bardzo zrozumiales, co napisalem... chodzilo mi o to, ze PRODUCENT potrzebuje zamowienia hurtowego, by zaczac produkcje. W przeciwnym wypadku jest to dla niego nieoplacalne. Czyli zamawiajacy musi na dzien dobry wylozyc kupe kasy. Dla Blizzarda czy Valve 15 tysiecy to grosze, stac ich na to, poza tym wiele nie ryzykuja, bo maja rzesze fanow liczona w milionach. Klei nie. Co w tym niejasnego? Moze wrzuc troszke na luz i odpusc sobie takie teksty, dobrze?

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?