Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes w 30 klatkach na obecnej generacji; 60 fps dopiero dla nextgenów

Robert Sawicki
2013/09/20 16:10
7
0

Prolog do Metal Gear Solid 5 z podtytułem Ground Zeroes pojawi się na konsolach zarówno obecnej, jak i następnej generacji - w kwestii rozgrywki wszystkie wersje mają być identyczne, ale tutaj podobieństwa mają się kończyć.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes w 30 klatkach na obecnej generacji; 60 fps dopiero dla nextgenów

Hideo Kojima, w wywiadzie udzielonym załodze Eurogamera, wyjawił parę szczegółów na temat różnic między wersjami na konsole obecnej i nadchodzącej generacji. Przede wszystkim, system oświetlenia i ilość klatek na sekundę - Xbox One i PlayStation 4 dostaną 60 fpsów, podczas gdy Xbox 360 i PlayStation 3 jedynie 30. Gameplay, który ostatnio opiswaliśmy, miał być odpalany na sprzęcie "odpowiadającym osiągom PlayStation 4 i Xbox One".

Kojima podkreśla, że silnik tworzony był z myślą o elastyczności o multiplatformowości, co prawdopodobnie miało oznaczać, że nie będzie on w stanie wykorzystać mocy nadchodzących konsol w stu procentach. "Możliwe, że w porównaniu z innymi grami tworzonymi wyłącznie pod nextgeny, Fox Engine może być nieco w tyle". Kojima-sama zapewnił również, że ekipa stara się, by rozgrywka była tak bardzo identyczna na wszystkich platformach, jak to tylko możliwe.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Deturis
Gramowicz
20/09/2013 20:53

Gry wyglądają teraz bardzo ładnie, więc mam nadzieję, że na następnej generacji twórcy skupią się bardziej na płynności rozgrywki i trochę AA od czasu do czasu też by się też przydało. :)

Usunięty
Usunięty
20/09/2013 20:44

Ciekawe czy na next-genach będzie full HD.

Usunięty
Usunięty
20/09/2013 19:21

Nie pozostaje więc nic innego jak czekać na wersję nextgenową.




Trwa Wczytywanie