Pracownik Microsoftu tłumaczy się z wypowiedzi o bezsensownym porównywaniu specyfikacji konsol

Piotr Bajda
2013/07/01 17:45

Microsoft przyzwyczaił nas ostatnio do wycofywania się i prostowania rozmaitych kwestii.

Pracownik Microsoftu tłumaczy się z wypowiedzi o bezsensownym porównywaniu specyfikacji konsol

Albert Penello w opinii wielu chciał odwrócić uwagę od słabszej niż w przypadku PS4 specyfikacji Xboksa One, lecz osiągnął zupełnie odwrotny efekt. Choć z częścią jego wypowiedzi nie można się nie zgodzić (liczą się gry, nie cyferki), to jej całość wywołała niemałe poruszenie. Także u nas.

Teraz przyszedł czas, by wytłumaczyć i złagodzić stanowisko.

Dziękuje osobom, które zrozumiały ogólny przekaz. To ciężkie, gdy spędzasz cały dzień na wywiadach i chcesz rzeczowej rozmowy, lecz wypowiedziane słowa brzmią inaczej niż w myślach.

Musicie też zrozumieć, że rozmowa miała miejsce po naszym pokazie konsoli, jeszcze przed E3. Proszę wziąć to pod uwagę.

Nie umniejszam niczego zapowiedziom Sony co do możliwości ich konsoli. Nie próbowałem być arogancki czy lekceważący. Chciałem powiedzieć, że nie jestem w zespole inżynierów Sony. Nie mogę komentować tego, co ujawnili jako specyfikację. Wiem, co robi nasz zespół. Wiem, w jaki sposób projektowali system. Ludzie tworzący te maszyny (po obu stronach) są niesłychanie zdolni. To eksperci w swoim polu. Nikt nie zna szczegółów tego, jak projektowano te sprzęty i czy mają ulepszenia poprawiające wydajność opublikowanych podzespołów.

GramTV przedstawia:

Wierzę, że nasze gry będą świetne i będą wyglądać jak nowa generacja i "myślę", że na E3 było to widać. A liczą się właśnie świetne gry. Możecie żartować z chmury, ale rzeczy, które mówiło o niej Respawn zaczynają pokazywać o co chodzi z jej wykorzystaniem.

Gry na obu systemach wyglądają niesamowicie. Byłem tam. Wiem, że RYSE zostało skrytykowane za pokazany gameplay, jednak dla mnie to najbardziej next-genowa z gier, które widziałem. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie jestem obiektywny i nie widziałem wszystkiego.

Jak zawsze, nie mam nic przeciwko obrywaniu. Słowa, których użyłem mogły zasługiwać na krytykę, lecz cieszę się, że część z Was zrozumiała przesłanie.

Wybaczamy?

Komentarze
52
Usunięty
Usunięty
02/07/2013 11:34

Wiem, że RYSE zostało skrytykowane za pokazany gameplay, jednak dla mnie to najbardziej next-genowa z gier, które widziałem. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie jestem obiektywny i nie widziałem wszystkiego.Skoro taka gra ma być flagowym tytułem XBONE, do tego zachwalanym w ten sposób, to ręce opadają. I tak nikt nie widział jeszcze wszystkiego ;)

Usunięty
Usunięty
02/07/2013 11:34

Wiem, że RYSE zostało skrytykowane za pokazany gameplay, jednak dla mnie to najbardziej next-genowa z gier, które widziałem. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie jestem obiektywny i nie widziałem wszystkiego.Skoro taka gra ma być flagowym tytułem XBONE, do tego zachwalanym w ten sposób, to ręce opadają. I tak nikt nie widział jeszcze wszystkiego ;)

Usunięty
Usunięty
02/07/2013 09:42

> > "Nikt nie zna szczegółów tego, jak projektowano te sprzęty i czy mają ulepszenia> poprawiające> > wydajność opublikowanych podzespołów. "> >> > Hahaha. No pewnie. Że też nikt się nie domyślił, że obecna wydajność grafiki jaką> wstawili> > do x1 jest nieważna, w wersji od microsoftu ta sama karta będzie 3 razy szybsza> :D .> W ps4 także wydajnością nie grzeszy więc co za ròżnica ? Uwierz mi ale w multiplatformach> ròżnica będzie malusieńka i ograniczająca się najwyżej do liczby klatek ( jak to ma dziś> miejsce między słabszym gpu w ps3, a zauważalnie lepszym w x360 ), a i tak najlepiej> òw gry będą wyglądać na PC.Od razu odwołanie do ps4... A ja nic o tym nie napisałem. Wyśmiałem Alberta Penello, który próbuje nam wmówić, że podzespoły x1 wcale nie są beznadziejne, bo dzięki temu, że będą w ich konsoli, będą wydajniejsze...




Trwa Wczytywanie