GramTV: Narzędzia REDKit jeszcze raz na tapecie

Patryk Purczyński
2013/05/20 11:30
2
0

Myszasty dalej bawi się wiedźmińskim edytorem, a my przedstawiamy efekty tej zabawy. Tym razem jego uwaga skupia się na kształtowaniu terenu.

GramTV: Narzędzia REDKit jeszcze raz na tapecie

CD Projekt RED jakiś czas temu udostępnił masom swoje narzędzia REDKit, które wcześniej przechodziły gruntowne zamknięte testy. Narzędzia te pozwalają do woli bawić się światem Wiedźmina 2. Także i my postanowiliśmy sprawdzić, jakie możliwości w sobie skrywają. Pierwszą część zmagań z REDKitem zaprezentowaliśmy przed kilkoma dniami. Teraz czas na drugą.

Myszasty sprawdza, jak można modyfikować środowisko gry. To podstawowa funkcja, od której zaczynamy tworzenie własnych przygód. Ukształtowanie terenu, pokrycie go roślinnością i zabudowaniami - to dopiero początek. W dalszej części filmu nasz redakcyjny kolega opowiada z kolei o tym, jak można zmienić mechanikę walki. Najlepiej będzie, jak sami to obejrzycie.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Vojtas
Gramowicz
20/05/2013 17:15

Lada moment ukaże się Full Combat Rebalance 2, a w nim sporo zmian. :)

Usunięty
Usunięty
20/05/2013 17:02

Teraz tylko czekać na jakieś fajne mody i można wrócić do wieśka,