Data premiery i wymagania sprzętowe skradanki DARK ujawnione przez Steama

Mateusz Stanisławski
2013/04/26 21:04

Platforma sieciowej dystrybucji Valve po raz kolejny dostarcza kluczowych informacji wydawniczych. Tym razem dowiedzieliśmy, kiedy dokładnie zadebiutuje DARK, ciekawie zapowiadający się mariaż skradanki z RPG-iem od studia Realmforge.

Data premiery i wymagania sprzętowe skradanki DARK ujawnione przez Steama

Na Steamie właśnie pojawiła się karta poświęcona skradance DARK. Według zawartych we wpisie informacji do europejskiej premiery gry dojdzie 14 czerwca, co jest zgodne z wcześniejszymi anonsami, które mówiły o debiucie w II kwartale bieżącego roku. Poznaliśmy również minimalne wymagania sprzętowe, które prezentujemy poniżej.

Minimalne wymagania sprzętowe DARK:

  • system operacyjny Windows XP (Service Pack 2);
  • dwurdzeniowy procesor taktowany częstotliwością 2,0 GHz;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 9600 GT, ATI Radeon HD 4670 lub Intel HD Graphics 4000 (512 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 5 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że DARK trafi także na konsole Xbox 360. W przypadku tej wersji nie znamy konkretniejszego terminu debiutu niż „lato 2013”.

Komentarze
15
mtsach
Gramowicz
Autor
20/05/2013 22:07

Według ostatniej aktualizacji na Steamie gra zalicza dwutygodniową obsuwę."28 Czerwiec 2013"

Usunięty
Usunięty
27/04/2013 14:32
Dnia 27.04.2013 o 01:24, Pietro87 napisał:

Goście od premiery pierwszego zwiastuna nic nie naprawili z wytykanych im błędów. Błędów oczywiście rzucających się w oczy na zwiastunach, kulawa animacja, detekcja kolizji etc...

z drugiej strony obie części death to spies też są strasznie drewniane i toporne w pewnych aspektach i generalnie to zżyna ze starych hitmanów, a jednak ze względu na samą tematykę ma miejsce w moim top10 gier wojennych (no bo w ilu grach można przebrać się za szkopa i korzystając z tej przykrywki wysadzić posiedzenie generałów SS.. na marginesie, świetny klimatyczny patent jak zwykli gefreiterzy stojący przy drzwiach zaczynają nam heilować gdy mijamy ich przebrani za oficera)

Usunięty
Usunięty
27/04/2013 14:32
Dnia 27.04.2013 o 01:24, Pietro87 napisał:

Goście od premiery pierwszego zwiastuna nic nie naprawili z wytykanych im błędów. Błędów oczywiście rzucających się w oczy na zwiastunach, kulawa animacja, detekcja kolizji etc...

z drugiej strony obie części death to spies też są strasznie drewniane i toporne w pewnych aspektach i generalnie to zżyna ze starych hitmanów, a jednak ze względu na samą tematykę ma miejsce w moim top10 gier wojennych (no bo w ilu grach można przebrać się za szkopa i korzystając z tej przykrywki wysadzić posiedzenie generałów SS.. na marginesie, świetny klimatyczny patent jak zwykli gefreiterzy stojący przy drzwiach zaczynają nam heilować gdy mijamy ich przebrani za oficera)




Trwa Wczytywanie