Sniper: Ghost Warrior 2 "gotowy". "Będzie największą światową premierą polskiej gry w 2013 roku"

Mateusz Stanisławski
2013/02/12 17:08

Nie ma już mowy o jakichkolwiek poślizgach – światowa premiera Sniper: Ghost Warrior 2 na pewno odbędzie się 12 marca. Serwujemy nowe informacje na temat między innymi wersji pecetowej i trybu multiplayer.

Sniper: Ghost Warrior 2

– Gra przeszła pomyślnie certyfikacje w Microsoft oraz Sony (na Amerykę Północną). Obecnie kończymy ostatnie szlify wersji na komputery PC, gdzie zaimplementowaliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań – powiedział Marek Tymiński. Prezes CI Games rozwiał również wątpliwości co do efektywnego wykorzystania technologii, na której oparty jest tytuł.

– Kilkukrotne przesunięcia premiery były spowodowane chęcią dopracowania gry oraz wynikały z pewnych aspektów technicznych związanych z CryEngine 3. (...) Nowe silniki niosą za sobą ryzyko mające wpływ na termin realizacji projektu i tym razem zaważyło to na prace nad naszą grą. Aby ją stworzyć, musieliśmy napisać masę linii kodu, dodać cały szereg rozwiązań, które nie były częścią przekazywanej nam technologii. Wiele miesięcy poświęciliśmy na czyszczenie tysięcy błędów, gdyż kod silnika, jak i naszych rozwiązań, był odpowiednio świeży – dodał.

GramTV przedstawia:

Na przestrzeni kilku ostatnich dni twórcy udzielali odpowiedzi na najczęściej zadawane przez fanów pytania (na oficjalnym profilu gry na Facebooku). Oto najważniejsze informacje przedstawione przez autorów:

  • w planach nie ma wersji na PlayStation Vita, a gdyby w przyszłości postanowiono przygotować inne edycje (wspomniano również o Wii U), „byłyby to zupełnie inne gry”;
  • twórcy zamierzają wspierać produkcję przez długi okres po premierze, mowa tu głównie o rozbudowie trybu wieloosobowego;
  • możliwe jest zabicie dwóch przeciwników jednym strzałem;
  • twórcy współpracują z firmą NVIDIA, by gra działa również na słabszym sprzęcie przy zachowaniu dobrej jakości grafiki;
  • cały czas trwają prace nad opcjami graficznymi bazującymi na DirectX 11;
  • w trybie Team Deathmatch zostaną udostępnione mapy Philippines i Sarajevo;
  • warstwa sieciowa produkcji będzie wyposażana w szereg unikatowych elementów – za pośrednictwem zarówno darmowych, jak i płatnych rozszerzeń.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
14/02/2013 01:03
Dnia 13.02.2013 o 23:58, LubieWafle napisał:

Oczywiście. To tak jakby porównać telewizor z mikrofalówką.

W przeciwieństwie do telewizora i mikrofalówki gry służą do tego samego, do grania.Tak samo jak nikt nie poddaje w wątpliwość, bycie CoDa hitem sprzedażowym w porównaniu do czegokolwiek innego.

Usunięty
Usunięty
13/02/2013 23:58
Dnia 13.02.2013 o 23:42, Zgreed66 napisał:

W kategorii "lepsza gra", ta. W kategorii "hit". Ani grochę.

Oczywiście. To tak jakby porównać telewizor z mikrofalówką. Można stwierdzić co jest bardziej funkcjonalne jako takie, ale nie można stwierdzić, że przedmioty z dwóch osobnych kategorii mogą konkurować tak, jakby były w jednej.Co do hitu... poczekajmy na Snajpera 2 i na Wiedźmina 3. Coś mi mówi, że Snajper będzie przyzwoity, ale Wiedźmin 3 niestety nie.

Usunięty
Usunięty
13/02/2013 23:42
Dnia 13.02.2013 o 23:36, LubieWafle napisał:

Pomijając pominięcie cech charakterystycznych logicznej wypowiedzi, których tutaj nie widzę, mylisz się. Porównywanie premiery strzelanki i gry fabularnej to głupota.

W kategorii "lepsza gra", ta. W kategorii "hit". Ani grochę.




Trwa Wczytywanie