News

Marka Prince of Persia "zapauzowana", ale "nadal istotna"

Patryk Purczyński, 30.01.2013 10:23 108

Książę Persji jeszcze powróci - z takim przesłaniem zostawia nas Yannis Mallat z Ubisoftu. - Gdy tylko będziemy mieli coś do zaprezentowania, na pewno to pokażemy - zapewnia.

- Zarządzanie marką nie jest prostą sprawą - przyznaje Yannis Mallat, dyrektor wykonawczy Ubisoft Montreal. - Marka potrzebuje uwagi ludzi. Trafne jest według mnie stwierdzenie, że seria Prince of Persia jest obecnie zapauzowana. Podobne rzeczy mówiliśmy już jednak w kontekście innych marek, a one nagle wyskakiwały jak diabeł z pudełka, bo zespół zapragnął się nimi zająć - stwierdza.

Możemy być zatem pewni, że Książę Persji nie udał się jeszcze na wieczystą emeryturę. - To marka równie ważna dla Ubisoftu jak inne jego tytuły - zapewnia Mallat. - Nie boję się fanów PoP-a. Znajdziemy coś, przy czym będą się znakomicie bawić. Czasami wydajemy jedną część za drugą, a czasami dajemy markom czas na złapanie oddechu, na wzrost, na odpoczynek - wyjaśnia.

- Gdy tylko będziemy mieli coś do zaprezentowania, na pewno to pokażemy - dodaje dyrektor wykonawczy Ubisoft Montreal.

najnowsze