Potężna dawka gameplayu ze Sniper: Ghost Warrior 2; obsuwa coraz bardziej prawdopodobna

Mateusz Stanisławski
2012/12/06 21:08

W sieci zagościł długi materiał wideo prosto ze Sniper: Ghost Warrior 2. Możecie na nim zobaczyć fragmenty etapów rozgrywających się w różnych środowiskach – nie brakuje headshotów, skradania i cichych zabójstw.

Michał Sroczyński z CI Games zaprezentował podstawowe mechanizmy rządzące rozgrywką w Sniper: Ghost Warrior 2 na przykładzie misji na Filipinach i w Sarajewie. Na przygotowanym dla serwisu Gamespot gameplayu nie brakuje ujęć ukazujących zarówno las równikowy, jak i tereny bardziej zurbanizowane. Warto odnotować, że materiał demonstruje zabawę na niskim poziomie trudności. Zwróćcie również uwagę na przerywniki filmowe (okolice 10 minuty), które rzadko gościły na wcześniejszych gameplayach.

Korzystając ze sposobności, szerzej omówmy kwestię terminu wydania Sniper: Ghost Warrior 2. Oficjalną datą premiery gry jest nadal 15 stycznia przyszłego roku, ale – jak kilkanaście dni temu zaznaczył sam Marek Tymiński – nie jest ona pewna. Nowym tropem, który może świadczyć o obsuwie, jest zmiana terminu wydania w karcie na Steamie – z wspomnianej połowy stycznia na bardziej ogólnikowy, pierwszy kwartał 2013 roku.

GramTV przedstawia:

Mało tego, właśnie tę mniej precyzyjną datę Michał Sroczyński podaje pod koniec powyższego materiału wideo. Coś bez wątpienia jest na rzeczy i jeżeli twórcy przedstawiają oficjalne stanowisko w tej sprawie, natychmiast damy Wam znać.

Potężna dawka gameplayu ze Sniper: Ghost Warrior 2; obsuwa coraz bardziej prawdopodobna

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
07/12/2012 16:10

CE3 biednie chodzi na konsolach, przynajmniej Crysis. Potrzeba tu zatem wielu kompromisow, nie jest powiedziane ze beda w rownym stopniu dotyczyc kazdej z platform, ale na grafe rodem z Avatara i tak przyjdzie poczekac jakis czas- wygladzanie i nablyszczanie tego co mamy w tej chwili to imo maks co mozna wyciskac z obecnych maszyn pc, przynajmniej majac na wzgledzie podejscie wiekszosci producentow gier w kwestii optymalizacji kodu. Do kolejnego wyraznego przeskoku technologicznego (ktory powinien sie w ciagu paru lat dokonac) trzeba pogodzic sie z sytuacja :)

johnywol
Gramowicz
07/12/2012 16:00
Dnia 07.12.2012 o 15:44, PanSzpieg napisał:

> Dlaczego wszyscy od razu piszą dzieciarnia gdy porusz się temat grafiki. Bo tylko dzieciarnia narzeka na grafikę mimo że gra wydaje się dobra poza tym.

Jak napisałem wyżej. Są typy gier w których grafika MA DUŻE znaczenie w kontekście odbioru produkcji. Przykład: Zagrałbyś w Crysis 1, gdyby nie miał super grafiki? Pewnie nie, bo nie wyróżniałaby się z pośród innych gier, a jej fabuła nie była wybitna.A co do Snipera 2: Twórcy kupili prawo do korzystania z CryEngine by mieć lepsze możliwości i by gra wyglądała lepiej pod względem grafiki. Niestety ja nie widzę tu żadnych postępów w porównaniu do "jedynki". Pytam więc po co kupowali licencję skoro mogli dopracować poprzedni silnik i wyszłoby im to taniej, a my nie musielibyśmy tak długo czekać.

Usunięty
Usunięty
07/12/2012 15:52

> > Dlaczego wszyscy od razu piszą dzieciarnia gdy porusz się temat grafiki.> Bo tylko dzieciarnia narzeka na grafikę mimo że gra wydaje się dobra poza tym.Bo ja wiem czy dobra frajdy ze snajpownia tu nie widać a w Sniper Elite V 2 jest i to porządna




Trwa Wczytywanie