Poznaliśmy wymagania sprzętowe A Game of Dwarves

Mateusz Stanisławski
2012/09/27 17:15

A Game of Dwarves doczekało się oficjalnej strony internetowej, którą od razu wzbogaciły minimalne wymagania sprzętowe. Okazuje się, że w tytuł nie zagrają posiadacze Windowsa XP.

Poznaliśmy wymagania sprzętowe A Game of Dwarves

Zaskoczenia nie ma – strategia A Game of Dwarves jest kolejną produkcją, do odpalenia której wystarczy w miarę standardowy dwurdzeniowiec i karta graficzna na poziomie GeForce’a z serii 8000. Nie obedzie się jednak bez kilku gigabajtów pamięci RAM, a także systemu operacyjnego Windows Vista lub Windows 7.

Wymagania sprzętowe A Game of Dwarves:

  • system operacyjny Windows Vista/7;
  • dwurdzeniowy procesor taktowany częstotliwością 2,4 GHz;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • 3 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce z serii 8000 lub ATI Radeon z serii 2000 (Shader Model 4.0, DirectX 10);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • szerokopasmowe połączenie internetowe (Steam).

GramTV przedstawia:

Na początku tego tygodnia informowaliśmy, że A Game of Dwarves ujrzy światło dzienne 23 października bieżącego roku. Przypominamy ponadto, że ten tytuł szwedzkiego studia Zeal Game trafi wyłącznie na blaszaki – wersja na konsole PlayStation 3 została niedawno anulowana.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
28/09/2012 00:06

Panowie! Wy którzy nadal używacie XPeka, czyńcie tak jak i ja czynię.- Pobierzcie Dwarf Fortress- Znajdźcie jakiegoś przyjaznego tileseta- Grajcie w DF i ignorujcie jego nędzne podróbki.;)

/old_forum/2012_39/20120928000552.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2012_39/20120928000552_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20120928000552">

Usunięty
Usunięty
27/09/2012 23:37

Gra wygląda gorzej niż The Wiggles, a wymagania ma jak z kosmosu. Dla przypomnienia - przytoczony przeze mnie 10 letni tytuł potrzebował... Pentium II 300MHz, 64 MB RAM, akcelerator 3D (co i tak dla wielu stanowiło wówczas problem).

Usunięty
Usunięty
27/09/2012 23:31

Pora się w końcu nauczyć tego, że DX10 nie powstał po to, by wyglądać, tylko by ułatwić pracę twórcom gier.




Trwa Wczytywanie