![]()
W Dark Souls nie zostanie wprowadzony niższy poziom trudności. Namco Bandai twierdzi, że poprzednie doniesienia na ten temat były wynikiem błędnego tłumaczenia słów, jakie wypowiedział dyrektor Hidetaka Miyazaki.
W Dark Souls nie zostanie wprowadzony niższy poziom trudności. Namco Bandai twierdzi, że poprzednie doniesienia na ten temat były wynikiem błędnego tłumaczenia słów, jakie wypowiedział dyrektor Hidetaka Miyazaki.
![]()
Po komentarzach, które obiegły Internet, Namco Bandai skontaktowało się z nami twierdząc, że popełniono „błąd w tłumaczeniu” – pisze redakcja brytyjskiego Metra. – Chociaż zauważyliśmy, że tłumaczenie wywiadu w tym czasie nie było zbyt dobre, zdanie, o którym mowa, zdawało się brzmieć dość jednoznacznie. Jednakże najwyraźniej powinno ono wyglądać tak:
„Jest to dla mnie bardzo smutny fakt i rozważam, jak sprawić, by każdy mógł ukończyć grę na obecnym poziomie trudności i w jaki sposób dokładnie poinformować o tym wszystkich graczy.”
Według Namco Bandai „to sprostowanie zostało wysłane, by przekazać prawdziwe intencje pana Miyazakiego, a oryginalny wpis zawierał błąd spowodowany niewłaściwym tłumaczeniem.”
Czy rzeczywiście była to pomyłka, źle dobrane słowa, czy po prostu From Software wycofało się z pomysłu, widząc reakcje graczy? Redakcja Metra nie jest pewna, czy rzeczywiście popełniono błąd, interpretując słowa Miyazakiego. Jedno jest jednak pewne: w Dark Souls nie będziemy mogli wybrać niższego poziomu trudności.