![]()
Przedstawiciel NetherRealm, Ed Boon, powiedział, że zamierza poprawić sposób pobierania dodatkowych postaci do Injustice: Gods Among Us, by nie powtórzyły się problemy techniczne, jakie dotknęły w ubiegłym roku Mortal Kombat.
Przedstawiciel NetherRealm, Ed Boon, powiedział, że zamierza poprawić sposób pobierania dodatkowych postaci do Injustice: Gods Among Us, by nie powtórzyły się problemy techniczne, jakie dotknęły w ubiegłym roku Mortal Kombat.
![]()
Chociaż Boon nie potwierdził, że studio już rozpoczęło prace nad nowymi postaciami, które miałyby się ukazać po wydaniu gry, to myśli już nad systemem pozwalającym na sprawne wprowadzanie DLC.
- Zasadniczym problemem jest umieszczenie danych na każdym urządzeniu – powiedział Boon podczas rozmowy z Polygonem. – Osobiście wierzę, że rozwiązanie polega na zaprojektowaniu systemu, który wysyła dane do wszystkich. Jest to po prostu aktualizacja, która wymusza pobranie zawartości, kiedy dostępna jest nowa postać i nie możesz połączyć się przez sieć, póki jej nie pobierzesz. Sądzę, że to rozwiązanie by działało. Chciałbym podejść do zagadnienia właśnie w ten sposób. Będziemy musieli to jedynie logistycznie rozwiązać wraz z (właścicielami platform).
Injustice: Gods Among Us ukaże się na PlayStation 3, Xboksie 360 i Wii U. O ile dwie pierwsze konsole zasadniczo zapewniają te same możliwości, to w przypadku unikatowego kontrolera Wii U twórcy gry muszą wymyślić sprytne rozwiązanie, jak go wykorzystać.
- Aktualnie wszystkie systemy idą w parze z tymi samymi zestawami możliwości urządzeń. Oczywiście, będziemy musieli porozmawiać o unikatowym kontrolerze Wii U i jak go użyć w bijatyce nie polegającej na wykorzystywaniu nieuczciwych sztuczek. Nie chciałbym, żeby na ekranie dotykowym były pokazane wszystkie tajne ruchy i by wystarczyło je nacisnąć, by je odpalić. Na szczęście gra nie ukaże się w tym roku, bo z pewnością nie jest to coś, co zdołaliśmy już rozgryźć.