Blizzard nie planuje wskrzeszania StarCraft: Ghost

Patryk Purczyński
2012/06/19 12:36

Wiele ostatnio mówi się o przeniesieniu Diablo poza komputery. A co z nieco zapomnianym już StarCraft: Ghost, który przecież w oryginalnych założeniach miał trafić na konsole?

Blizzard nie planuje wskrzeszania StarCraft: Ghost

- Nie mamy planów związanych ze Starcraft: Ghost. Nie mówię, że nigdy nie wrócimy do tego tytułu, ale mogę powiedzieć to, co wiem: w tej chwili nie ma żadnych spotkań. Nie ma zespołu. Nikt nie mówi o zrobieniu tej gry - deklaruje na łamach Kotaku Dustin Browder z Blizzarda. Co przyniesie przyszłość? Tego główny projektant StarCrafta II nie jest w stanie powiedzieć.

- Nie oznacza to, że za dwa lata takich spotkań nie będzie, że nie będziemy formować zespołu. W tej chwili wokół tej gry nie dzieje się jednak dosłownie nic, co wskazywałoby na to, że jest jakakolwiek możliwość, by do tego doszło. To jest równie prawdopodobne jak to, że wrócimy do Lost Vikings (jednej z pierwszych gier Blizzarda, powstałych jeszcze za czasów Silicon & Synapse - red.). Nie ma żadnej gwarancji dla któregokolwiek ze scenariuszy, ale na razie nic się nie dzieje - dodaje.

GramTV przedstawia:

StarCraft: Ghost tworzony był z myślą jeszcze o poprzedniej generacji konsol. Ta trzecioosobowa gra akcji, mająca charakter spin-offu dla słynnego RTS-a, miała ukazać się na PlayStation 2, pierwszym Xboksie i zapomnianym już GameCubie. Na początku 2006 roku Blizzard ogłosił, że prace zostały bezterminowo wstrzymane. Ten stan utrzymuje się do dziś i, jak widać po wypowiedziach Dustina Browdera, nic nie wskazuje na to, by cokolwiek miało się w tej kwestii zmienić.

Komentarze
26
Revan91
Gramowicz
19/06/2012 16:48
Dnia 19.06.2012 o 15:19, Big_Ant napisał:

Ciężko było im zrobić TTP? A WoWie się jakoś dziwnym trafem udało :P

Tak tylko WoW to MMO

Arcling
Gramowicz
19/06/2012 16:12
Dnia 19.06.2012 o 15:16, Numenpl napisał:

W2 a o C&C: Tiberian Dawn to się zapomniało co?

Nie ten poziom grafiki, jeśli chodzi o szczegółowość jednostek np., aczkolwiek eksplozje były zdecydowanie lepsze i to w zasadzie jedyna przewaga.Niektóre gry, które wymieniłeś są z innych lat. Też gatunkowo nie wszystkie specjalnie pasują (Homeworld i Sacrifice). Earth 2150 to raczej kiepski przykład. Dzisiaj wygląda naprawdę słabo, poza tym to starsza gra. W3 ze względu na styl graficzny dużo wolniej się starzał a i pewne efekty były w nim już lepsze. Podobnie z innymi tytułami, które wymieniłeś. W tamtym czasie postęp był dużo szybszy w grafice i 2-3 lata dużo zmieniały, dlatego prosiłem o przykłady wyłącznie z 2002.Dared:

Dnia 19.06.2012 o 15:16, Numenpl napisał:

Z drugiej strony: ilu producentów wydaje dodatek w cenie 189 zł?

A umiesz czytać? Jak rozumiem podają na stronie fałszywe informacje i ty jesteś lepszym źródłem informacji. http://eu.battle.net/sc2/en/game/heart-of-the-swarm-preview/faqCena nie została nawet oficjalnie ogłoszona. HotS to nie będzie samodzielny dodatek.Z trzeciej strony: ilu producentów wydaje dzisiaj kompletną grę? 129-159 zł za nowy tytuł plus średnio 30-50 na dlc, często więcej, jeśli gra ma ich kilka. Już tak taniej nie wychodzi... Zabawne, jak wielu ludzi daje się doić w takich przypadkach, myśląc, jak to taniej wychodzi od gier Blizzarda.Dzisiaj naprawdę trudno znaleźć dużą grę, na której pełną zawartość trzeba by wydać mniej niż 200 zł.

Dared00
Gramowicz
19/06/2012 15:42
Dnia 19.06.2012 o 15:37, Reffanov napisał:

Nie wiem, ale na pewno nie Blizzard. Już dawno było mówione że HotS to dodatek i będzie kosztował jak dodatek, więc ceną z takiego gram.pl bym się nie sugerował.

Okej, zwracam honor. W takim razie według wszelkich znaków z netu, będzie $39.99. Czyli w Polsce będzie kosztował 129. Nadal niemało.




Trwa Wczytywanie