Aktualizacja 1.6 do The Elder Scrolls V: Skyrim już dostępna na Xboxie 360

Małgorzata Trzyna
2012/06/08 17:45
7
0

Bethesda ogłosiła, że aktualizacja 1.6, wprowadzająca walkę z grzbietu konia i naprawiająca liczne błędy, jest już dostępna na platformie Xbox 360.

Aktualizacja 1.6 do The Elder Scrolls V: Skyrim już dostępna na Xboxie 360

Aktualizacja 1.6 do The Elder Scrolls V: Skyrim jest już dostępna od pewnego czasu na PC. Dziś mogą ją pobrać także użytkownicy Xboxa 360. Poza umożliwieniem walki z grzbietu konia, zarówno w zwarciu, jak i dystansowej, naprawiono liczne błędy. Przypominamy listę wprowadzonych zmian:

  • Ogólna stabilność i optymalizacja wykorzystania pamięci
  • Znajdowanie drogi przez NPC i poprawione bugi
  • Optymalizacja i naprawa błędu związanego z wyciekiem danych
  • Naprawiony rzadki błąd z oświetleniem
  • Naprawione błędy z wczytywaniem i zapisywaniem gry
  • Naprawiony błąd z przywoływaniem zwierząt/NPC
  • Naprawiony rzadki błąd z uszkodzonymi zapisami
  • Poprawiona logika po załączeniu się kamery pokazującej zabójstwo z dystansu
  • Naprawiony błąd po załączeniu się kamery pokazującej zabicie smoka z dystansu
  • Naprawiony rzadki błąd związany z niewłaściwym wyświetlaniem zabójstwa z dystansu
  • Naprawiony błąd z nie gasnącym blaskiem korzenia nirnu
  • Naprawiony błąd, w którym obrażenia od strzałów z łuku były obliczane nieprawidłowo
  • Naprawiony rzadki błąd z nieprawidłowym zakończeniem animacji zabijania wilkołaka
  • Naprawiony rzadki błąd, gdzie w misji "Break of Dawn" znikał przedmiot Meridia's Beacon z ekwipunku gracza
  • Naprawiony okazjonalny błąd, kiedy towarzysz znikał po zapłaceniu grzywny przez gracza po popełnieniu przestępstwa
  • Naprawiony błąd, w którym pewne zwierzęta i NPC nie respawnowały się prawidłowo
  • Naprawiony błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem napisów podczas dialogów
  • Naprawiony błąd z nieprzezroczystą wodą po wczytaniu save, gdy gra została zapisana pod wodą
  • Naprawiony błąd ze znikającym czasem kursorem po zamknięciu okna wiadomości, z włączonym Kinectem (Xbox 360)
  • Naprawiony rzadki błąd z krzykami kończącymi się na pierwszym stopniu niezależnie od ulepszeń, z włączonym Kinectem (Xbox 360)
  • Naprawiony błąd, kiedy przyciski krzyków przestawały działać prawidłowo, jeśli gracz naciskał szybko LB i RB podczas cooldowna, z włączonym Kinectem (Xbox 360)

GramTV przedstawia:

Przypominamy również, że już 26 czerwca zostanie wydany dodatek do Skyrim, Dawnguard, na Xboxa 360. Na pozostałych platformach pojawi się on z pewnym opóźnieniem.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
21/06/2012 21:06

Gram w Skyrim na X360 już z tym patchem. Jedyne co pierwsze mi się rzuciło w oczy to poprawione kill camy no i oczywiście walka z naszego wierzchowca. Najwygodniej jest walczyć mieczem bo strzelanie z łuku w trakcie jazdy to utrapienie.Co do stabilności samej gry jakoś różnicy nie zauważyłem. Nie naprawiono wkur... błędu podczas strzelania z łuku kiedy to oddajemy strzał, słychać odgłos, postać już nie ma napiętego łuku a strzała dopiero po chwili wylatuje. Irytujące bo przez to często nie trafiam w ruchomy cel.Strzelanie z łuku z widoku TPP nadal jest męczące, zresztą sama rozgrywka jest męcząca zwłaszcza w jaskiniach, kopalniach i innych podziemiach.

Sinirio
Gramowicz
08/06/2012 21:25
Dnia 08.06.2012 o 20:48, Azuriusz napisał:

@Sinirio TPP w Skyrim-ie jest dalekie od grywalnośći. Tu nie wystarczy "patch".

Gram od początku w TPP i nie jest tak źle. Tylko właśnie ten problem z celowaniem mnie irytuje, no i może niektóre animacje.

Dnia 08.06.2012 o 20:48, Azuriusz napisał:

Co do BETY, nie wiem czy jest to przypadłość wyłącznie mojej instalacji, ale po spatchowaniu ucichły mi wszelkie głosy. Dodam, że gram na pełnej polskiej wersji. Dodanie walki z wierzchowca stawia przeciwników w jeszcze mniej korzystnej sytuacji względem bohatera... Może ulepszony pathfinding spowoduje, że zaczną stawiać realny opór w walce.

Dzięki za odpowiedź. Ja gram w wersji z napisami, może skuszę się na BETĘ.

Usunięty
Usunięty
08/06/2012 20:48

@SinirioTPP w Skyrim-ie jest dalekie od grywalnośći. Tu nie wystarczy "patch".Co do BETY, nie wiem czy jest to przypadłość wyłącznie mojej instalacji, ale po spatchowaniu ucichły mi wszelkie głosy. Dodam, że gram na pełnej polskiej wersji.Dodanie walki z wierzchowca stawia przeciwników w jeszcze mniej korzystnej sytuacji względem bohatera...Może ulepszony pathfinding spowoduje, że zaczną stawiać realny opór w walce.




Trwa Wczytywanie