Assassin's Creed III - wiemy kim jest główny bohater! Prezentujemy szczegóły z zapowiedzi Game Informera

Patryk Purczyński
2012/03/02 23:30

Ostatnie dni to okres pełen wrażeń dla fanów serii Assassin's Creed. Apogeum nadeszło dzisiaj - najpierw pokazaliśmy Wam pierwsze screeny z "trójki", teraz przedstawiamy masę szczegółów!

Assassin's Creed III - wiemy kim jest główny bohater! Prezentujemy szczegóły z zapowiedzi Game Informera

Weekend dla miłośników Assassin's Creeda nie mógł się chyba zacząć lepiej. Przed kilkoma godzinami światło dzienne ujrzały pierwsze screeny z Assassin's Creed III. Nie musieliśmy też czekać na przyszły tydzień, by poznać pierwsze szczegóły o samej grze - prezentujemy je już teraz, zachęcając wszystkich maniaków ukrytego ostrza do lektury:

  • Głównym bohaterem Assassin's Creed III jest Connor/Ratohnhake:ton (zapis wymowy w języku angielskim przedstawia się następująco: Ra-doon-ha-gay-doo). Jego ojciec jest Anglikiem a matka rdzenną Amerykanką. W grze ukazane zostanie jego dzieciństwo. Connor dorasta wśród członków plemienia Mohawk. I oni muszą stawić czoła białemu, brytyjskiemu kolonizatorowi. Connor jest świadkiem spalenia jego rodzinnej wioski, przez co postanawia poświęcić swoje życie na walkę z tyranią i niesprawiedliwością

  • Akcja toczy się w latach 1753-1783, przede wszystkim na terenie Bostonu i Nowego Jorku. Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, tło dla wydarzeń przedstawionych w grze stanowić będzie Rewolucja Amerykańska. "Tym razem to już nie tylko historyczne budynki, ale także historyczne wydarzenie" - opisuje dziennikarz Game Informera
  • Gracz napotka postacie historyczne: pierwszego prezydenta Stanów Zjednoczonych Jerzego Waszyngtona (relacje z nim są jednym z najważniejszych motywów całej gry), Benjamina Franklina, który jednak nie będzie wierną kopią Leonardo Da Vinciego z poprzednich części Assassin's Creeda, oraz Charlesa Lee (jego powiązania z asasynami pozostają tajemnicą). - Mamy najlepszą drugoplanową obsadę ze wszystkich odsłon Assassin's Creeda - przekonuje dyrektor działu kreacji Alex Hutchinson. - W tym okresie historycznym jest mnóstwo ważnych osób, które są znaczące dla gracza - dodaje.
  • Opowieść nadal skoncentrowana jest na walce asasynów z templariuszami. Tym razem do akcji wkroczą jednak również koloniści (nie wszyscy z nich mają okazać się pozytywnymi bohaterami), Brytyjczycy (będą wśród nich również sprzymierzeńcy), a także rdzenni mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Francuzi. Twórcy starają się ukazać rzeczywistość zarówno z perspektywy asasynów, jak i templariuszy. Ci ostatni naprawdę mają wierzyć w zbawczą moc swoich działań
  • Connor nieustannie będzie korzystał z noża i tomahawka - kombinacja ta pozwoli na jednoczesną likwidację kilku przeciwników czy podwójne kontrataki. Powrócą także ukryte ostrza. Główny bohater będzie ulepszał swoje wyposażenie i kostium wraz z rozwojem wydarzeń. Pojawi się ponadto opcja wykorzystania przeciwników jako żywej tarczy. Twórcy oddadzą też do naszej dyspozycji mnóstwo ataków drugorzędnych

  • W Assassin's Creed III na ekranie toczyć się będą wielkie bitwy z udziałem tysięcy żołnierzy. Do tej pory technologia, na której opierały się wydane już odsłony serii pozwalała na uchwycenie setki wojowników. Connor znajdzie się w samym centrum bitew. Podczas walki gracz będzie zmuszany do nieustannego ruchu
  • Mapa świata w Assassin's Creed III jest 1,5 raza większa niż łączna powierzchnia wszystkich lokacji z Assassin's Creed: Brotherhood. Gracza czeka mnóstwo podróży, toteż twórcy planują zaopatrzyć go w środki transportu umożliwiające przemieszczanie się w szybkim tempie
  • Świat zmienia się wraz z upływem czasu. Miejsce, w którym rozegrała się dana bitwa po kilku miesiącach może zatem wyglądać zupełnie inaczej. Twórcy zadbali też o zmiany pór roku - tereny zurbanizowane i dzicz na zmianę będą ukazywane w letniej i zimowej scenerii. Pory roku odcisną swoje piętno na rozgrywce - zimą jeziora i rzeki zamarzną, a przeciwnicy będą tracili równowagę na śniegu i lodzie. Da to Connorowi pewną przewagę
  • Powróci ekonomia i system własności. Pojawią się zagadki logiczne opisywane jako "pierwszoosobowy Tetris"; doczekamy się też większej liczby poziomów platformówkowych. Ubisoft rezygnuje natomiast z misji tower defense
  • W grze pojawią się różnego rodzaju kluby i grupy pragnące, by główny bohater do nich dołączył. Można od nich uzyskać zlecenia na zadania dodatkowe, traktowane oddzielnie od systemu misji. Będą się one kontaktowały z graczem w zależności od jego działań. Dla przykładu, jeżeli użytkownicy będą często polowali na zwierzynę, mogą liczyć na zgłoszenie od grupy trudniącej się polowaniami

  • W Assassin's Creed III ponownie pojawi się pełna synchronizacja, jednak doczeka się licznych zmian w stosunku do tego, z czym mieliśmy do czynienia do tej pory. Za wypełnienie zadania zgodnie z wszelkimi zaleceniami gracze otrzymają znaczące wynagrodzenie. "Wyobraźcie sobie system awansu na wyższy poziom w grze RPG, z tym tylko wyjątkiem, że suma punktów doświadczenia, jakie można zdobyć, jest ograniczona. Podczas każdej misji każda wykonana czynność ma swoją wartość" - podajeGame Informer. Zadania będą miały system checkpointów
  • W grze obecny będzie system rekrutacji przypominający ten z wcześniejszych odsłon Assassin's Creeda. Zajdą w nim jednak pewne zmiany, a twórcy nie chcą na tym etapie ujawniać szczegółów
  • Twórcy zaimplementują też nowy system rozgłosu, pozwalający przeczesywać ryzykowne tereny bez narażenia się na kary podobne do tych, jakie spotykały nas w poprzednich częściach
  • Ubisoft wprowadzi również zmiany w systemie poruszania się. Będzie można np. wyskakiwać przez okno na gałęzie drzew. Ma temu towarzyszyć większa płynność. Inaczej wyglądać będzie system szybkiego biegu - tym razem główny bohater będzie w stanie zabić przeciwnika w trakcie sprintu, co umożliwi chociażby skuteczniejszą pogoń za uciekającym celem
  • W Assassin's Creed III pojawi się nowa baza danych, którą twórcy nazywają Animus 3.0

  • Można liczyć na powrót Desmonda (wszak "trójka" zapowiadana była jako zwieńczenie jego losów). Akcja z jego udziałem ma się rozpocząć tam, gdzie dobiegła końca w Assassin's Creed Revelations
  • Assassin's Creed III oparty jest na nowej, zaktualizowanej w znaczącym stopniu wersji silnika Anvil
  • Główny bohater ma być zaopatrzony w tysiące nowych animacji, które zostały zaprojektowane od nowa na potrzeby najnowszej części Assassin's Creeda. Wysłannik Game Informera, który miał okazję obejrzeć część z nich, był pod sporym wrażeniem
  • Twórcy pragną dochować wierności realiom historycznym, dlatego zatrudniają aktorów będących rdzennymi mieszkańcami Stanów Zjednoczonych, a w kwestii dialogów konsultują się z ekspertami
  • Gra ma najdłuższy cykl produkcyjny od czasów pierwszego Assassin's Creeda. Budżet przeznaczony na jej powstanie jest dwukrotnie większy niż w przypadku Revelations

Pierwsza kompletna wersja Assassin's Creed III powinna być dostępna na przestrzeni kilku najbliższych tygodni. Czas pozostały do premiery twórcy spożytkują na dopracowywanie gry i usuwanie błędów. Już od kilku dni wiadomo, że debiut zaplanowany jest na 30 października.

GramTV przedstawia:

Komentarze
114
Usunięty
Usunięty
07/03/2012 22:43

Wojny w Ameryce są nudne. Stary kontynent - to jest to :)

Usunięty
Usunięty
07/03/2012 21:59

spodziewałem sie troche tego ze akcja bedzie sie odbywac za czasow waszyngtona tez tak i na innych forach czytalem bardziej stawialem na 18-wieczna europe bardziej na epoke oswiecenia w tych czasach duzo sie stalo jak naprzyklad rozbiory Polskie pod koniec 18 wieku. tez dosjcie do wladzy Napoleona pakty 3 czarnych orlow czsy ciekawe jak i burzliwe w europie . mogli tworcy wybrac lepsza lokalizacje a kto wie moze te czasy beda w kolejnej czesci :) (w sam raz na dodatek) mam nadziaje ze tworcy nie pojda zbyt daleko w przod i tak czekam na kolejna czesc assassin creed :)

Usunięty
Usunięty
06/03/2012 20:57
Dnia 04.03.2012 o 10:03, Jave napisał:

Facet, Ty sobie w ogóle zdajesz spawę, co właśnie napisałeś? Twórcy odwalają farsę za farsą z tym całym kodem DNA. Jesteś ignorantem, jeżeli twierdzisz, że człowiek, który to wymyślił, wie, z czym ma do czynienia.

A czy ktoś gdzieś kiedyś powiedział, że ta akcja z DNA to technologia z życia wzięta? Sam fakt istnienia "jabłek" powinien ci powiedzieć że to jest FIKCJA.

Dnia 04.03.2012 o 10:03, Jave napisał:

Naprawdę nie jesteś w stanie sobie wyobrazić, że istnieją ludzie, którzy nie mają na to czasu? Dokładnie rzecz biorąc, se wyobrazić?

Ja na gry mam 2-3 godziny dziennie (nie licząc weekendu) i nie miałem takich problemów z zapisywaniem gry (stratą czasu), wręcz przeciwnie, miałem co robić.

Dnia 04.03.2012 o 10:03, Jave napisał:

A co sobą to zdanie reprezentuje? Toczy się w określonych realiach. Czasem trafi się postać historyczna. I?

A czego się spodziewałeś? Streszczenia książki do historii? To nie jest gra edukacyjna, a mimo to gdzie byś nie poszedł były opisy prawdziwych budynków i wielu ludzi których sie spotyka.

Dnia 04.03.2012 o 10:03, Jave napisał:

Zwłaszcza podczas walki po wykonanym zabójstwie. Wtedy wszyscy się zastanawiają, z kim żołnierze walczą, by dopiero po tym, jak przypadkiem zabiję cywila, doznać olśnienia.

Serio? to czemu po zakończonej walce nie mogłeś usiąść na ławce albo wmieszać sie w tłum bo kazdy oddalał się od ciebie (prawdopodobnie ze strachu), żeby to zrobić musiałeś opuścić miejsce walki. Poza tym aby zabić cywila trzeba było go zaatakować, przez przypadek nigdy nikogo nie zabiłem a grałem w ACII 8 razy, o innych częściach nie będę nawet wspominał. Aha, po zabiciu jednego cywila nic ci nie robiło, chyba że chciałeś sobie pograć tak jak w GTA czy zabijać wszystko co sie rusza. Niestety dla twojej wiadomości tak sie nie da.




Trwa Wczytywanie