Jeżeli w Borderlands coś się kompletnie nie udało, to był to interfejs - z takiego założenia wychodzą członkowie Gearbox Softwarwe. I obiecują poprawę tego aspektu w drugiej części gry.
Jeżeli w Borderlands coś się kompletnie nie udało, to był to interfejs - z takiego założenia wychodzą członkowie Gearbox Softwarwe. I obiecują poprawę tego aspektu w drugiej części gry.
Tym razem interfejs jest projektowany osobno z myślą o każdej platformie. - Teraz, kiedy grasz na podzielonym ekranie, nadal możesz wszystko widzieć i używać prawidłowo. Na PC masz z kolei system "przeciągnij i upuść", w pełni dostosowany do myszki. Mieliśmy mnóstwo użytkowników na PC i czuliśmy, że nie potraktowaliśmy ich należycie. Tym razem chcemy się upewnić, że będą czerpali wspaniałe doznania z rozgrywki - dodał Cooke.
Borderlands 2 ma wstępnie zaplanowany termin wydania na przyszły rok.