Japońska firma Capcom bierze na celownik zachodnie rynki. Jej włodarze nie są natomiast zainteresowani rozszerzaniem swych udziałów w macierzy.
Japońska firma Capcom bierze na celownik zachodnie rynki. Jej włodarze nie są natomiast zainteresowani rozszerzaniem swych udziałów w macierzy.
- Agresywnie poszukujemy okazji przejęcia i partnerów, co powinno doprowadzić do stworzenia zawartości atrakcyjnej dla wszystkich, a także przejęcia technologii i wiedzy wymaganej przez naszą strategię zwaną "Single Content Multiple Usage" (pol. Jedna zawartość, wielokrotne użycie) - kontynuuje Capcom.
Firma nie planuje natomiast wzmacniać swojej pozycji w Japonii. - Fuzja z dużą japońską firmą lub producentem zabawek nie jest poważnie rozważana, ponieważ w żaden sposób nie przyczyniłaby się do naszego wzrostu za wielką wodą. Co więcej, tego typu połączenie ograniczałoby naszą dalszą aktywność wliczając w to także licencjonowanie gier.