Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - hotfix 1.35 wydany

Mateusz Stanisławski
2011/08/11 09:30

Twórcy gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów wydali do niej kolejną poprawkę. Jakich zmian możemy się spodziewać po zainstalowaniu hotfiksa 1.35?

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - hotfix 1.35 wydany

Update przede wszystkim eliminuje problemy, które pojawiły się po zaimplementowaniu do gry... poprzedniej łatki. Możemy więc liczyć między innymi na kolejne usprawnienia związane z trybem 3D Vision oraz poprawki mające na celu naprawę systemu zapisu zdobytych osiągnięć. Wdrożone zostaną również mniejsze zmiany w sferze tekstowej. Szczegółowy changelog znajdziecie poniżej.

  • usunięto problem związany z cieniami w trybie 3D Vision;
  • w trybie 3D Vision w menu ładowania gry widoczne są obrazki do zapisanych stanów gry;
  • usunięto problem z niezapisywaniem się osiągnięć na Steamie;
  • usunięto błędy tekstur krwi w trybie ubersamplingu;
  • liczba przedmiotów w kieszeniach aktualizuje się we właściwy sposób po podniesieniu przedmiotu, który już znajduje się w kieszeni;
  • usunięto problem związany z licznikiem składników alchemicznych w momencie tworzenia większej ilości eliksirów Grom;
  • ukończone zadanie Zapach kadzideł nie wyświetla się dłużej jako zakończone porażką w momencie wejścia do rezydencji Loredo pod koniec aktu 1;
  • wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się większych mutagenów;
  • usunięcie zapisanego stanu gry po wejściu do menu Wspomnienia i retrospekcje nie powoduje pojawienia się komunikatu „Ładowanie dostępnych animacji”;
  • pliki .exe gry nie są dłużej uznawane przez popularne programy antywirusowe za zagrożenie;
  • na systemach Windows XP automatyczna aktualizacja gry po instalacji nie powoduje pojawienia się błędu pliku Launcher.exe;
  • folder instalacji gry nie jest rozpoznawany jeżeli zawiera w nazwie znaki diakrytyczne których nie obsługuje dany system Windows. Łatka 1.3 właściwie informuje o przyczynie tego problemu;
  • poprawiono imiona dwóch naukowców z Flotsam;
  • poprawiono opis skrzyni do składowania przedmiotów;
  • poprawiono opis Runicznego mahakamskiego sihila importowanego z pierwszej części serii.

Jeżeli mamy zainstalowanego patcha 1.3, opisywany hotfix automatycznie się zainstaluje z poziomu launchera. W przeciwnym razie należy najpierw ręcznie wyposażyć grę w poprzednie aktualizacje. Szczegółowe instrukcje oraz stosowne linki znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej gry.

GramTV przedstawia:

Wiedźmin 3 – informacje o Wiedźminie 3 już dostępne. Sprawdź!

Komentarze
49
Usunięty
Usunięty
13/08/2011 04:08
Dnia 11.08.2011 o 12:37, n33trox napisał:

Przesadzasz,ja grę przeszedłem bez żadnych patchy,owszem,w pierwszym akcie i pod koniec drugiego cięło ale grać się dało i nie żałujęCrysisa przeszedłem na Radeonie X1900XT i Athlonie 64x2 4200+ i 2GB RAM i to z modem ustawiającym lepszą grafikę,więc się da.

Vojtas
Gramowicz
13/08/2011 03:23
Dnia 12.08.2011 o 10:43, slawomeer napisał:

A co z problemami technicznymi? Postacie się przenikają, przenikają ściany, wpadają na siebie. Jak wchodzę do Karczmy we Flotsam to tekstury ładują się po kilku sekundach, podobnie jest w innych lokacjach.

Pomoc techniczna: http://pl.thewitcher.com/support/W razie czego pisz do nich - od tego są, by pomóc.

Usunięty
Usunięty
12/08/2011 10:43

A co z problemami technicznymi? Postacie się przenikają, przenikają ściany, wpadają na siebie. Jak wchodzę do Karczmy we Flotsam to tekstury ładują się po kilku sekundach, podobnie jest w innych lokacjach.




Trwa Wczytywanie