L.A. Noire "idealnie pasuje do platformy PC"

Patryk Purczyński
2011/06/25 11:48

Sam Houser zapewnia, że L.A. Noire to gra wręcz stworzona do obsługi na pecetach. Produkcja najpierw dobrze sprzedała się na konsolach, a dopiero potem ogłoszono, że trafi również na komputery.

L.A. Noire

L.A. Noire na Xboksa 360 i PlayStation 3 dotarła do sklepów w liczbie ponad czterech milionów egzemplarzy - potwierdziła firma Rockstar Games. Przed tygodniem ogłoszono natomiast, że gra znalazła niecałe trzy miliony nabywców w ciągu pierwszego miesiąca na rynku (przy nieznacznie większym zainteresowaniu wersją na maszynę Microsoftu).

Teraz L.A. Noire zmierza także na PC. - To nowy typ gry, który daje użytkownikowi szansę zobaczenia Los Angeles z lat 40. oczami detektywa - mówi Sam Houser, założyciel Rockstar Games. - To unikatowe połączenie opowieści, akcji i rozwiązywania zagadek kryminalnych perfekcyjnie pasuje do platformy PC - dodaje.

GramTV przedstawia:

L.A. Noire na komputerach osobistych zadebiutuje jeszcze w tym roku. Twórcy obiecują poprawioną grafikę, wsparcie dla 3D i solidną optymalizację kodu.

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
26/06/2011 12:38

Fajnie, fajnie. Szkoda, że gdy gra wychodziła na konsole to pojawiła się wypowiedź twierdząca, że L.A. Noire nie da się przenieść na PC, bo technologia nie pasuje do tej właśnie platformy. A tutaj psikus ;)

Usunięty
Usunięty
26/06/2011 11:22
Dnia 25.06.2011 o 23:11, Perry_Cox napisał:

Ze mozliwe, to fakt, ale z tego co widzialem, to piracenie PS3 jest meczace i czasochlonne, a na X360 mozna sie pozegnac z usluga sieciowa (z PS3 jest chyba tak samo).

Podejrzewam, że w obu przypadkach osoba obeznana z tematem poradzi sobie tak jakby miała do czynienia z grą ze sklepowej półki. Kwestia zabezpieczeń, też pozostaje umowna a bez nich każda gra konsolowa to pełnoprawny produkt, ściągając gry na PC musisz liczyć się z tym, że zabawa ograniczy się tylko do singla.

Dnia 25.06.2011 o 23:11, Perry_Cox napisał:

Na razie nie mam pomyslu jak subtelnie wydawcy mogliby zachecic graczy do zakupu nowek po premierze.

Subtelnie być nie musi. Ceny gier stanowią w większości przypadków przeszkodę, stąd wielu woli kupić tytuł tydzień po premierze, za połowę jego początkowej wartości. Jednak jakby nie było, to gry na konsolach generują zyski, tego nie da się zmienić.

marcin-malysza
Gramowicz
26/06/2011 11:06
Dnia 25.06.2011 o 14:05, mronoth napisał:

jak tak idealnie pasuje to czemu gra nie wyszła na pc razem z konsolami :P

Żaden ze mnie prof. Jan Miodek ale używanie "czemu"<niektórzy jeszcze używają przy takich zdaniach "czego"> zamiast "dlaczego" to jeden wielki błąd. Co więcej, wygląda to komicznie."Czemu" używamy w zdaniach typu: Czemu ma to służyć. Ku czemu zmierzasz. itp.A nie: Czemu jesteś taki. Czemu to tak wygląda.Kolejne kaleczenie języka Polskiego, równie dziwne jak mylenie słowa "bynajmniej" z "przynajmniej", aż oczy bolą :|.I jeszcze odpowiem na twoje pytanie, dlaczego gra nie wyszła na pc razem z konsolami.To chyba logiczne iż to była nowa marka, nie wiadomym było jak się sprzeda a gry na PC ze względu na różnorodność sprzętu wymagają innego podejścia<PC otwarta architektura, konsole zamknięta architektura>. Wypuścili na konsole, poczekali na wyniki sprzedaży i teraz po zarobieniu kawałka $$ mogą zainwestować i w wersje PC tylko czy pól roku to nie za mało<chyba, że już od dłuższego czasu przy tym grzebią.A co do tematu to jednak o konwersję można się obawiać, R* Leed jeszcze nigdy nie robiło niczego na PC. Zatem wybór ich na zrobienie portu na PC może być/jest niepokojący.Edit: drobna literówka :)




Trwa Wczytywanie