Studio DICE poświęca swoją uwagę nie tylko silnikowi graficznemu Frostbite 2.0. Ulepszany jest również system dźwiękowy gry.
Studio DICE poświęca swoją uwagę nie tylko silnikowi graficznemu Frostbite 2.0. Ulepszany jest również system dźwiękowy gry.
Gracze doceniający pracę DICE w tej materii z pewnością ucieszą się, że studio postanowiło jeszcze bardziej ulepszyć warstwę dźwiękową przy Battlefield 3. W tym celu ekipa studia udała się na prawdziwy poligon wojskowy podczas prawdziwych manewrów z udziałem prawdziwych żołnierzy i sprzętu. Jak przyznaje sam Stefan Strandberg, reżyser dźwięku BF3, podczas tej wycieczki sporo się nauczył, a przy okazji zauważył, że niektóre z ich założeń były błędne.
Nagranie z wywiadem ze Strandbergiem znajdziecie na stronie Game Informera - War Tapes: The Sounds Of Battlefield 3.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!