Let's Rock! Gearbox ujawnił datę premiery Duke Nukem Forever!

Adam "Harpen" Berlik
2011/01/21 14:20

Nie przecierajcie oczu. To prawda. Wreszcie, po kilkunastu latach, Duke Nukem Forever trafi na sklepowe półki. Kiedy dokładnie? Informacją tą podzielił się Gearbox z redakcją GameInformera.

Let's Rock! Gearbox ujawnił datę premiery Duke Nukem Forever!

Christoph Hartmann, prezes firmy 2K Games twierdzi, że powrót Duke'a będzie epicki. Czy faktycznie? Przekonamy się już 3 maja (!!!), kiedy to Duke Nukem Forever będzie miał swoją premierę w Stanach Zjednoczonych. Tradycyjnie gra trafi do europejskich sklepów z trzydniowym poślizgiem. I jak, zadowoleni, że wiecie, kiedy nastąpi powrót Księcia? A może jeszcze nie dowierzacie, że ta gra w końcu się ukaże?

Duke Nukem Forever zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Za produkcję ostatecznie odpowiada Gearbox Software, które przejęło pałeczkę od 3D Realms. Szczegółowe informacje na temat nowej odsłony przygód Księcia znajdziecie w zapowiedzi autorstwa Masterminda.

GramTV przedstawia:

Komentarze
71
Usunięty
Usunięty
24/01/2011 18:47
Dnia 24.01.2011 o 16:31, Lukas_Unspoken napisał:

Jeżeli DNF będzie podobny do większości dzisiejszych fpsów to gra znacznie na tym straci... z gameplay''a ujawnionego niedawno zauważyłem, że klimat starych Duke Nuken''ów pozostał... nawet troszkę go nawet podkręcono. A elementy z faktycznej rozrywki (czyli mucenie wszystkiego co się poruszy i ma "paskudny ryj") troszkę rozbudowano (troszkę to przypomina Bulletstorm - ale w bardzo pierwotnej postaci) i to dalej idzie w klimatyczność DNF''a... byle tak dalej to gra będzie na prawdę grywalna.

Ostatnio w innym temacie pisalem co sprawia, że CoD jest taki do dupy. http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=64728&pid=26I tak im bardziej będzie odmóżdżający. Tym będzie gorszy. Właśnie o to mi chodziło, że zachowają to co najważniejsze aby gra była mega, mega grywalna. W koncu to Gearbox - oni się znają na strzelaniu :]Z drugiej strony ten piekny, piekny jedyny w swoim rodzaju klimat. Który najprawdpodobniej pozostał i to mi się w Duke''u najbardziej podoba.

Dnia 24.01.2011 o 16:31, Lukas_Unspoken napisał:

No FEAR nie jest typowym przedstawicielem shooterów tych czasów (w sensie że nie jest to bezsensowna strzelanina) dlatego marka uchodzi za pewien unikat wśród tego gatunku gier.

Tutaj sie teraz pojawia co tak na prawdę pieprzą w nowych grach. FEAR; Doom 3; Quake 4; Half-life2 To prawie to samo co CoD, Wolfenstein czy Crysis. Tylko po prostu, nie są tak bezmózgo wykonane, czy nie sa tak zrobione na odpierdziel aby bylo.

Usunięty
Usunięty
24/01/2011 16:31
Dnia 23.01.2011 o 13:52, Zgreed66 napisał:

> /ciach/ Widzialeś, jak prowadzona jest gra w DNF? Bo ja nie. Tylko pakazali urywki. Jak piszesz, ze DNF jest stary i w ogole i dzisiaj sie robi calkiem inne gry itd. To ja sie pytam WTF! Gdzie tu są proste mapy -> jedziesz na chama do przodu na zlamanie karku; 6h przejscie gry, dlc itd. Regen hp? Będzie do dupy, bo bedzie jak nowa gra, czy bedzie do dupy bo stary?

Jeżeli DNF będzie podobny do większości dzisiejszych fpsów to gra znacznie na tym straci... z gameplay''a ujawnionego niedawno zauważyłem, że klimat starych Duke Nuken''ów pozostał... nawet troszkę go nawet podkręcono. A elementy z faktycznej rozrywki (czyli mucenie wszystkiego co się poruszy i ma "paskudny ryj") troszkę rozbudowano (troszkę to przypomina Bulletstorm - ale w bardzo pierwotnej postaci) i to dalej idzie w klimatyczność DNF''a... byle tak dalej to gra będzie na prawdę grywalna.

Dnia 23.01.2011 o 13:52, Zgreed66 napisał:

> Pamiętam nie tak dawny tekst na gramie gdzie pokazano porównanie > budowy poziomów dzisiaj i dawniej Wszystko zalezy od tego jak jest zrobiona gra. Przykladowo FEAR jest swietny, ale praktycznie zadnych rozgalezien nie ma. Mapa moze być prosta jak budowa cepa, ale tutaj raczej sie rozchodzi jak ona jest rozbudowana sama w sobie, czy jest sie prowadzonym za raczke itd. Do tego cała otoczka jest wazna. Klimat, strzelanie, zabawa itd. regen hp To jest jak z nawigacją GPS. Jechales kiedys z nią? :P Jak kiedys jezdziles z mapą, to wiecej myslales i patrzyles gdzie jedziesz - zapamietales trasę - miales lepszą orientację. Z gpsem? Tu w lewo, tu w prawo. Tu rondo i prosto... i potem nie wiesz gdzie "jestes" i jak dojechales :) W grach jest to samo. Lecisz prosto, nawet nie wiesz gdzie :)

No FEAR nie jest typowym przedstawicielem shooterów tych czasów (w sensie że nie jest to bezsensowna strzelanina) dlatego marka uchodzi za pewien unikat wśród tego gatunku gier.

Usunięty
Usunięty
23/01/2011 16:58

Mam tylko nadzieje że premiery już nie przesuną.




Trwa Wczytywanie