Max Payne 3 dopiero w 2012 roku?!

Adam "Harpen" Berlik
2010/12/18 14:46

Zgodnie z oczekiwaniami firma Take-Two skomentowała brak gry Max Payne 3 w planie wydawniczym firmy na nadchodzące miesiące. Dlaczego dzieła studia Rockstar Games w nim zabrakło?

- Wciąż ciężko pracujemy nad Max Payne 3, więcej informacji ujawnimy w nadchodzących miesiącach - tak brzmi oficjalne stanowisko Take-Two w kwestii nieobecności dzieła studia Rockstar Games w planie wydawniczym, który przedstawiliśmy we wczorajszej wiadomości. Max Payne 3 dopiero w 2012 roku?!

Zatem wszystko wskazuje na to, że Max Payne 3 nie ukaże się w przyszłym roku, a premiery powinniśmy spodziewać się najwcześniej w kwietniu 2012. Pozostaje mieć nadzieję, że twórcy w końcu będą mieli z górki i koniec końców zobaczymy wspomniany tytuł na sklepowych półkach. Prędzej lub później.

Max Payne 3 powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

GramTV przedstawia:

Komentarze
32
kerkas
Gramowicz
20/12/2010 09:30

/.../

Dnia 19.12.2010 o 01:13, Marqsek napisał:

Wielu ludzi zaś szufladkuje Maxa. Piszesz: "Max należy do świata noir". Niby dlaczego należy? :) Ktoś to z góry ustalił, jak Max Payne to ma być noir? Nie pojmuję...

Widzę że bez rozłożenia Maxa Payne-a na czynniki pierwsze się nie obejdzie:Mona Sax to typowa kobieta fatalna http://pl.wikipedia.org/wiki/Femme_fatale http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=275802&n=31kobieta niebezpieczna , niszcząca mężczyzn , kobieta modliszka.To taki typ kobiety na którego punkcie faceci szaleją pragną posiąść jej ciało i duszę ale tak naprawdęsą w stanie posiąść jedynie jej ciało duszy nie zdobędą nigdy.("Listonosz zawsze dzwoni dwa razy" , "Podwójne ubezpieczenie")W tej partii "pokera" to Fem fatal rozdaje karty a mężczyźni są jedynie pionkami (choć wydaje im się że tooni kontrolują sytuację) w jej wyrachowanej grze.Dla kobiety fatalnej mężczyźni są w stanie zrobić absolutnie wszystko napaść na bank , wsiąść na siebiewinę za niepopełnione zbrodnie , zdradzić najlepszego przyjaciela itd.Słowem zaprzedać duszę diabłu.W rolę takich kobiet wciekały się m.i.n.aktorki:Rita Hayworth , Lana Turner , Lauren Bacall , Ava Gardner , Barabra StanyckW polskim kinie jest tylko jedna jedna aktorka która jest ucieleśnieniem kobiety fatalnej MagdalenaCielecka.Na marginesie nurtuje mnie jedno pytanie czy Magdalena Cielecka pozuje na kobietę fatalną(wizerunek dla mediów) czy też jest nią w rzeczywistości ?.Jeśli to drugie to... W.w. kobieta na pewno nie poleci na łysego i brzuchatego faceta jakim ma być MP w trzeciej odsłonie swoichprzygód ona może mieć KAŻDEGO faceta.Oto formalne wyznaczniki gatunku noir:- ikonografia: ciemne miasto , mokre ulice-Postacie: twardziele-detektywi pochodzenia plebejskiego , nieprzekupni gliniarze , zwykli szarzy ludzie ,antybohaterowie uwikłani w zbrodnię przez femme fatale-Silne kontrasty bieli i czerni-Światłocień , uzyskany przez zastosowanie światła z niskiego klucza , czyli niepełnego , pochodzącego zwyodrębnionego źródła oraz przez eliminację światła ekspozycyjnego - część kadru , czasem dość pokaźna ,jest zawsze nieoświetlona- operowanie sugestywnymi cieniami - na ścianach , ulicach , trotuarach , twarzach bohaterów.- Głębia ostrości pozwalająca zabudowywać kadr w głąb i nadawać przestrzeni niepokojący aspekt.- Deformacja obrazu , przestrzeni i obiektów (np. poprzez "dławiące zbliżenia" , zdeformowane twarzedzięki szerokokątnemu obiektywowi , który obiekty filmowane z bliska odkształca , albo poprzez światłakluczowe umieszczone bardzo nisko lub wysoko , dające efekt nienaturalnych cieni i osobliwych wyrazówtwarzy).-Zerwanie z precyzyjnym "centryzmem" w kompozycji kadru poprzez dziwne , niecentralne , umieszczenie wkadrze.-stosowanie odbić w lustrze , szybie , wodzie w celu optycznego zacieśnienia przestrzeni.-kontrasty montażowe (np. gwałtowne przejścia od planów pełnych do zbliżeń) lub montaż wewnątrzujęciowy(ruchy kamery , głębia ostrości - dla spotęgowania atmosfery niepewności; taki montaż jest mniejanalityczny , mniej objaśniający od montażu tradycyjnego , opartego na arbitralnym segmentowaniu taśmyfilmowej , np. z zastosowaniem cięć).-Oddzielenie postaci w kadrze różnymi przedmiotami - drzwiami , schodami , łóżkami , oknami itd. - dlastworzenia wrażenia izolacji bohaterów , ich wzajemnej obcości.-stosunkowo niewielka liczba planów pełnych , czyli opisowych , objaśniających , po to żeby nieco utrudnićwidzowi orientowanie się w przestrzeni filmowej.- stosowanie ujęć z dołu (tzw. żabia perspektywa) , monumentalizujących, i ujęć z góry, czyniących zbohatera ofiarę; czasem obydwa typy były stosowane naprzemiennie dla wyprowadzenia widza zrównowagi-percepcyjnej.-subiektywizująca narracja spoza kadru-złożona narracyjna struktura obrazowo-dźwiękowa , nieprzezroczysta , np. stosowanie flashbacków lubsekwencji zagęszczonych , niespójność zamiast linearności, fragmentaryzacja.- odczarowanie gwiazd aktorskich poprzez bezceremonialne zbliżenia albo sprowadzenie aktorów do elementówmrocznej , plastycznej kompozycji.

Usunięty
Usunięty
19/12/2010 11:45

Dla mnie gry które powstały 8-10 lat temu i robienie po takim czasie kontynuacji jest niebywale śmieszne , jak i psucie marki która była jedna z najlepszych.Jedynie jedyną grą którą popieram jest Diablo III. Jedyne popatrzeć na Mafie 2 , powrót nie był tak dobry jak powinien. Robić nowe gry a tu widze ze niektórzy wykorzystując sam tytuł , czasami nawet wielkie zmiany ze nie przypomina tytułu jest tylko po to aby dorobic sie kasy.Po co niszczyć cos w pamięci co kilka lat temu było najlepsze i po dzisiejsze czasy się niektóre gry wspominane ?

Usunięty
Usunięty
19/12/2010 09:33

Tak chciałbym ujrzeć już trzeciego Maxa Payne''a. Mogliby chociaż na pocieszenie dać jakiś gameplay.




Trwa Wczytywanie