Informacje

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad - wymagania sprzętowe

18

Poznaliśmy przybliżony termin wydania oraz minimalne wymagania sprzętowe gry Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, drugowojennego shootera od Tripwire Interactive.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad - obrazek 1
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Na łamach systemu dystrybucji elektronicznej Steam pojawiła się karta katalogowa strzelaniny FPP zatytułowanej Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, zawierająca informację, że zostanie ona udostępniona w pierwszym kwartale 2011 roku. Wcześniej twórcy utrzymywali, że wydadzą swoje dzieło, gdy będzie ono gotowe. Oprócz tego ujawniono także wymagania systemowe, które prezentują się następująco:

  • Windows XP SP2, Windows Vista lub Windows 7
  • procesor taktowany zegarem co najmniej 2GHz (zalecane Dual Core)
  • 1 GB RAM (zalecane 2 GB)
  • karta graficzna kompatybilna z Shader Model 3 (min. GeForce 6800 – zalecana GeForce 8800)
  • DirectX 9
  • 1,5 wolnego miejsca na HDD
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9

Przypomnijmy, że w sierpniu przedstawiliśmy szczegółowe informacje nt. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, a o samej grze po raz pierwszy poinformowano na imprezie Prague n Play 2010 w czerwcu.

18 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
wigar

Kolejny shooter o tym samym... mogliby jakiegoś shootera na miare unreal 1 zrobić a nie ciągle jakieś wojenne shootery co je w 6 godzin można ukończyć...

Odpowiedz
G meJKu

> Kolejny shooter o tym samym... mogliby jakiegoś shootera na miare unreal 1 zrobić a nie
> ciągle jakieś wojenne shootery co je w 6 godzin można ukończyć...
Ty chyba nie rozumiesz o co w Red Orchestra chodzi...

Odpowiedz
G Zatha

Wow! Grałeś aby w Red Orchestra, że wiesz o tym, że to kolejny shooter o tym samym?

Odpowiedz
G Angar0

Chłopie pograłbyś trochę, uwierz mi że nie jest to kolejny durny fps typu CoD czy inne MoHy. Albo go pokochasz albo znienawidzisz. Tą grę robią zapaleńcy w temacie, którzy kiedyś wygrali "Make Something Unrea"( właśnie pierwszym RO).l Ja do dziś gram w część pierwszą z wypiekami na policzkach.

Odpowiedz
G Dominix

ciekawi mnie czy zmienia widok celowania np ze snipy, ktory kiedys widzialem na jakims filmiku i wyglada poprostu "z dupy" bo od kiedy patrzac przez lunete masz jedno i drugie oko otwarte? to bedzie takie ulatwienie ze juz nawet cod sie przy tym chowa.

Odpowiedz
G KannX

Może mi ktoś przybliżyć wyjątkowość Red Orchestry? O co chodzi to ogólnie wiem. Czym różni się od MoHa i CoDa?

Odpowiedz
G Kerethzimierz

> Kolejny shooter o tym samym... mogliby jakiegoś shootera na miare unreal 1 zrobić a nie
> ciągle jakieś wojenne shootery co je w 6 godzin można ukończyć...
Ubaw po pachy, więcej nie mogę powiedzieć. RO to nie jest jakiś kolejny odgrzewany kotlet na miarę serii CoD i MoH. No i nie jest żadnym shooterem, co można go ukończyć w 6 godzin - to gra tylko w trybie multiplayer(choć można się potyczkować z botami, ale tego nie nazwałbym trybem dla jednego gracza). Czytanie nie boli.> ciekawi mnie czy zmienia widok celowania np ze snipy, ktory kiedys widzialem na jakims
> filmiku i wyglada poprostu "z dupy" bo od kiedy patrzac przez lunete masz jedno i drugie
> oko otwarte? to bedzie takie ulatwienie ze juz nawet cod sie przy tym chowa.
O ile mi wiadomo to w pierwszej części dało się zmienić widok celowania ze karabinu snajperskiego, to i chyba tutaj to pozostawią. Jednak taki widok, o którym właśnie mówisz, osobiście mi odpowiada.No i sedno sprawy - wymagania. Nie są złe, a i na pewno zapewnią komfortowe granie dla większości graczy. Chociaż co do tej nagłej, szybszej premiery to już bym się nie cieszył optymistycznie - no chyba, że beta testy wśród twórców przeszły pomyślny rezultat.

Odpowiedz
G Tom_pl

Naszczęście mój sprzęt spełnia wymagania RO ;)

Odpowiedz
G zawcia

Zapowiada się pysznie i może nieco rozrusza aktualną scenę fpsów...

Odpowiedz
G Stalker69

> ciekawi mnie czy zmienia widok celowania np ze snipy, ktory kiedys widzialem na jakims
> filmiku i wyglada poprostu "z dupy" bo od kiedy patrzac przez lunete masz jedno i drugie
> oko otwarte? to bedzie takie ulatwienie ze juz nawet cod sie przy tym chowa.
Nigdy nie celowałeś przez lunetę prawda? Po tym co piszesz już widzę jakbyś celował.. podbite oko murowane :D

Odpowiedz
G pufa13

No, wymagania dobre, nawet mi będzie to chodzić całkiem komfortowo :P O tak, pierwsza część do dziś cieszy się sporym zainteresowaniem wśród starych wyjadaczy, szkoda tylko, że nie bardzo się takie gry przyjmują, bo "za trudne". Tak jak ktoś wcześniej słusznie napisał "Albo go pokochasz albo znienawidzisz" :) Beta testy dopiero mają być(jeszcze w tym roku! :D), więc zobaczymy jak tym razem się panowie z Tripwire spisali ;)

Odpowiedz
WolfPL

I wymagania przyzwoite...:D na słabszym sprzęcie też pójdzie :]

Odpowiedz
wigar

Dobra może się pomyliłem ale patrząc na ostatniego moha to człowiek ma dosyć...

Odpowiedz
G byverter

Nie mogę się doczekać. Wreszcie jakiś prawdziwy FPS na PC :)

Odpowiedz
G byverter

> Nigdy nie celowałeś przez lunetę prawda? Po tym co piszesz już widzę jakbyś celował..
> podbite oko murowane :D
Nie da się widzieć wyraźnie przez lunetę i poza lunetą. Jest to cecha kolimatorów. Bardzo niewiele osób potrafi celować przez lunetę mając otwarte oboje oczu (Tak czy siak obraz dla lewego oka jest w przypadku celowania prawym rozmazany)

Odpowiedz
G Izrafel92

Najbardziej boli mnie to, ze nie widac, zeby miala ukazac sie na konsole. Gra zapowiada sie genialnie, w dodatku kampania wehrmachtu...ah!

Odpowiedz
G Zgreed66

Tyle dobrego slyszalem o tej serii :P Kiedyś trzeba będzie zagrac :)

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum