Kolejne oceny Castlevania: Lords of Shadow spływają

Rafał Dziduch
2010/09/28 17:37
1
0

Coraz więcej recenzji Castlevania: Lords of Shadow potwierdza, że mamy do czynienia z udanym tytułem.

Kilka wiodących światowych serwisów zamieściło już recenzję gry Castlevania: Lords of Shadow. Wynika z nich niezbicie, że możemy mieć do czynienia ze znakomitym tytułem. Oceny nie spadają poniżej 8 punktów, a w kilu przypadkach osiągają 9 i więcej. Poniżej zestawienie:

GamesRadar – 9
Eurogamer – 8
CVG – 9.2
NowGamer – 8.3
Videogamer – 9
Games TM – 8
OPM – 9

GramTV przedstawia:

Kolejne oceny Castlevania: Lords of Shadow spływają

Przypomnijmy, że Castlevania: Lords of Shadow ukaże się już 8 października na PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

  • Zamów grę Castlevania: Lords of Shadow na X360
  • Zamów grę Castlevania: Lords of Shadow na PS3
Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
17/10/2010 16:31

Pogralem juz troche w Castlevanie wiec moge sie podzielic poczatkujacymi refleksjami :)SwiatJest podzielony. Ogolnie wnioskujac z mapy jest 13 chapterow ktore dziela sie na lokacje po ktorych podrozuje Gabriel. Dla przykladu w Chap 1 bylo 5 poziomow, a w chap 2 bylo juz ich az 10, dlatego nie jestem w stanie stwierdzic ile bedzie w kolejnych i ile jest ogolem. Mimo podzialu i braku poczucia ze swiat laczy sie w jedna wielka calosc, lokacje sa piekne, bardzo urozmaicone i dopieszczone do ostatniego szczegolu. Kazda ma swoj wyjatkowy klimat, niektore naprawde zapadaja w pamiec. Czasami droga ktora idziemy rozchodzi sie w roznych kierunkach, dlatego trzeba byc uwaznym zeby niczego nie przeoczyc. Podczas swojej przygody znajdujemy ciala poleglych rycerzy, przy ktorych mozna znalesc scrolle z informacjami na temat danej lokacji i potworow, a takze opisane ostatnie chwile zmarlego, jego cel, mysli lub modlitwe, warto je czytac aby ustrzec sie przed niebespieczenstwem a takze buduja one swietny klimat. Mozna rowniez znalesc przy nich Gemy, ktore podnosze nasze zycie, badz nasza mane magi swiatla lub cienia.WalkaWalka jest bardzo ciekawym elementem gry, oprocz calej masy sekwencji ciosow, wykupowanych za doswiadczenie ktore otrzymujemy za zabicie wrogow (choc nie tylko), mamy do dyspozycji magie swiatla i cienia. Ta pierwsza kiedy ja aktywujemy, przy kazdym celnym trafieniu przeciwnika regeneruje nam troche zycia, natomiast magia cienia po aktywacji zwieksza zadawane obrazenia, powoduje to oczywiscie w obu przypadkach wyczerpywanie many, ktora regenerujemy wsysajac pomaranczowe kule energi z zabitych wrogow. Jesli jednak przeciwnik zginie od magicznego ciosu, nie pozostawi on nam many. Jest jeszcze Focus Combant, im dluzej trafiamy przeciwnika i nie dajemy siebie uderzyc, pasek skupienia powoli zapelnia sie, kiedy dojdzie do konca, kazde trafne uderzenie w przeciwnika powoduje ze bedzie on nam dawaj kule energi. Jest to bardzo fajny system i czasami trzeba sie nakombinowac przelanczajac miedzy magiami zeby kogos pokonac, dochodza do tego oczywiscie cale comba ktore wykonujemy poprzez kombinacje roznych przyciskow.PuzzlePoki co mialem tylko jedna zagadke, wygladalo to bardziej jak mini gra. Jest to bardzo fajnie pomyslane i mam nadzieje ze wszystkie takie sa, plusem tego jest to ze mozna w kazdej chwili zaczac lamiglowke od nowa, bez zbednego wczytywania check pointa i marnowania czasu na dotarcie do niej. Jesli dla kogos zagadka jest za trudna, mozna skorzystac z podpowiedzi, jednak wtedy nie dostaniemy bonusowego doswiadczenia za rozwiazanie zagadki.Poki co jestem pod koniec chaptera 2, gra mi sie bardzo podoba, jest zdecydowanie inna niz GoW, moglbym wymienic tutaj pare roznic ale nie chce zaczynac burzy na forum :) Nie znalazlem tematu ogolnego o Castlevani a szkoda, dlatego zamieszczam troche informacji o grze tutaj, moze ktos sie zainteresuje. Jakby ktos mial watpliwosci co do kupna gry to chetnie odpowiem na nurtujace was pytania, jesli bede w stanie, bo jak wspominalem gry jeszcze nie ukonczylem.