Ubisoft to firma, która słynie z umiejętnego wprowadzania na rynek nowych tytułów - i to z niemałymi sukcesami. Najlepszym tego przykładem jest Assassin's Creed, który zadebiutował pod koniec 2007 roku. Gra została bardzo ciepło przyjęta i szybko doczekała się kontynuacji. Ta z kolei osiągnęła rewelacyjną sprzedaż ponad 6 milionów egzemplarzy.

Wygląda więc na to, że to R.U.S.E. będzie ostatnią nową marką, wprowadzoną przez Ubisoft na rynek w tej generacji konsol. Corre dodaje, że nowe technologie zawsze przynoszą ze sobą świeże pomysły w kwestii rozgrywki i innowacji, jakie można do niej dodać. - Poza tym, rynek nie jest przepełniony w ciągu 18 miesięcy od wprowadzenia nowej maszyny. Można w tym okresie spróbować czegoś nowego. W tej chwili za dużo jest marek ze stabilną pozycją, by móc z nimi skutecznie konkurować - konkluduje.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!