Za największy problem, stający na drodze do generowania obrazu 3D, któremu nic nie można zarzucić, uważa się frame rate, a więc liczbę wyświetlanych klatek obrazu na sekundę. Drugi problem to kąty ustawienia kamery.

- Przyglądamy się z uwagę 3D - przyznaje szef EA Sports Peter Moore. - Frame rate to jeden z poważnych problemów tej technologii. Druga sprawa, którą zauważyliśmy, to fakt, że nie możesz po prostu wziąć obecnie istniejącego sprzętu i biec z nim. Widziałem prezentację Madden w 3D. Było tam dużo wspaniałych ujęć, ale gdy kamera robiła nagle szybkie ruchy lub szła w górę, efekt 3D nie był doskonały.
To nie pierwszy raz, kiedy nowa technologia zostaje poddana racjonalnej krytyce. Twórcy Heavenly Sword i powstającego wciąż Enslaved z firmy Ninja Theory jakiś czas temu stwierdzili wprost: - Obecna generacja konsol nie jest w stanie zapewnić wystarczającej mocy do pełnej i komfortowej obsługi 3D.
A co Wy sądzicie w tym temacie?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!