Zapewne tak jak my, obudziliście się dziś z tylko jednym pytaniem w głowie - "jak wygląda porównanie rozmiarów największych wirtualnych światów z gier"? Tak się składa, że wczoraj w Internecie pojawiła się odpowiedź na to pytanie i to w postaci eleganckiego grafu. Możecie go zobaczyć poniżej:
![]()
- Morrowind - 10 mil kwadratowych
- S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl - 11.5 mil kwadratowych
- GTA San Andreas – 13,9 mil kwadratowych
- Fallout 3 - 15 mil kwadratowych
- Oblivion - 16 mil kwadratowych
- Two Worlds – 16,2 mil kwadratowych
- Horizon - 20 mil kwadratowych
- Sacred 2: Fallen Angel - 22 mil kwadratowych
- Ultima (pre-expansions?) - 30 mil kwadratowych
- Far Cry 2 - 31 mil kwadratowych
- Superman Returns - 80 mil kwadratowych
- World of Warcraft (przed rozszerzeniami) - 80 mil kwadratowych
- Everquest (przed rozszerzeniami?) - 90 mil kwadratowych
- Operation Flashpoint Dragon Rising - 135 mil kwadratowych
- Star Wars: galaxies - 200 mil kwadratowych
- Burnout Paradise - 200 mil kwadratowych
- True Crime Streets of L.A - 240 mil kwadratowych
- Just Cause 2 - 385 mil kwadratowych
- Azerons Call - 500 mil kwadratowych
- Test Drive Unlimited - 618 mil kwadratowych
- Fuel – 5 560 mil kwadratowych
- Guild Wars Nightfall – 15 000 mil kwadratowych
- WWII online – 17 200 mil kwadratowych
- Lord of the Rings Online – 30 000 mil kwadratowych
- Daggerfall – 62 394 mil kwadratowych (generowane losowo)
- Eve: Online – nieskończoność? (chociaż według szacunkowych obliczeń jest to około 504235 yottametrów kwadratowych, czyli 504*10 do 27 potęgi metrów kw.)
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!