Darksiders: Wrath of War to jeden z mocniejszych tytułów, które zaatakują sklepowe półki w połowie stycznia. Choć początkowo twierdzono, że sprawa nie jest przesądzona, to teraz już wiemy na pewno, że zrealizowana przez studio Vigil gra nie doczeka się żadnych dodatków. Nie będzie też trybu wieloosobowego. Przyczyny takiej decyzji postanowił wyjaśnić dyrektor kreatywny projektu Joe Madureira.

Już w początkowej fazie zdaliśmy sobie sprawę, że nie uda nam się osiągnąć zamierzonego efektu jeśli wprowadzimy do gry tryb wieloosobowy. Byliśmy nowym zespołem, który próbował wprowadzić na rynek nową markę. W Vigil panuje podejście na zasadzie wszystko albo nic. Nie byliśmy pewni czy podołamy zadaniu, więc zdecydowaliśmy się na stworzeniu jak najlepszej gry dla jednego gracza.
Darksiders: Wrath of War zbiera wysokie noty w prasie i serwisach branżowych. W tej chwili średnia dla wersji na konsolę Xbox 360 wynosi 86% (na podstawie 23 recenzji), a wersji na PlayStation 3 87% (na podstawie 24 recenzji).
Tytuł ten zadebiutuje w Europie już w tym tygodniu. Zachęcamy wszystkich do składania zamówień w naszym sklepie. Dostępne są oczywiście wersje na konsolę Xbox 360, jak i PlayStation 3.