Twórcy o poziomie trudności Demon's Souls

Adam Wieczorek
2009/11/08 22:00
0
0

Wielu graczy narzeka, że Demon’s Souls jest grą nadmiernie trudną. Głos w tej sprawie zabrał jeden z jej twórców.

W wywiadzie dla Game Informera Hidetaka Miyazaki odniósł się do pojawiających się zarzutów dotyczących wygórowanego poziomu trudności w Demon’s Souls. Elementem, który wywołuje największą frustrację graczy, jest konieczność przebijania się przez całe poziomy do miejsca, gdzie straciło się poprzednio życie i pozostawiło tytułowe "dusze". Twórcy o poziomie trudności Demon's Souls

Gdyby dało się je odzyskać w dowolnej chwili, pozbawiłoby to grę suspensu, a graczy poczucia spełnienia. Chcieliśmy, aby gracze myśleli "nie mogę umrzeć, zanim nie odzyskam tych dusz" albo "udało się, dotarłem do miejsca, gdzie zginąłem".

GramTV przedstawia:

Wygląda zatem, że poziom trudności i frustracja, jaką niesie ze sobą przechodzenie niektórych momentów gry po sto razy, mają głębokie uzasadnienie. Z drugiej strony trudno nie zgodzić się z Miyazakim, że pokonanie trudnej gry sprawia olbrzymią satysfakcję. W końcu nie każdy tytuł musi być przeznaczony dla niedzielnych graczy.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!