"Konami przewiduje, że gra osiągnie milionową sprzedaż już na starcie" - takie zdanie można odnaleźć w ostatnim komunikacie prasowym, dotyczącym najnowszej odsłony Pro Evolution Soccer. Produkcja ta doczekała się wczoraj swego debiutu. Aby uczynić zadość powyższym prognozom, japońska firma dostarczyła na półki sklepowe trzy miliony kopii tegorocznego PES-a.

A to, co najlepsze, ma być efektem szeroko zakrojonej kooperacji z miłośnikami serii. "Bardzo blisko współpracowaliśmy z fanami PES-a, jak i piłki nożnej. Będziemy kontynuować tę dwutorową konwersację, zwłaszcza w obliczu prac nad DLC do PES 2010, ale także w dalszej perspektywie" - zapewnił Schneider. "Ich pomoc będzie nieoceniona. Dzięki niej upewnimy się, że PES stanowi główną piłkarską markę na wszystkich platformach" - zakończył.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!