Runes of Magic przekroczyło kolejną barierę

Patryk Purczyński
2009/10/06 21:57

Taborea nie traci na popularności. Krainę, służącą za podstawę darmowego MMO Runes of Magic, odwiedziły już dwa miliony graczy z Ameryki Północnej i Europy.

Ekipy Frogster Online Gaming i Runewaker Entertainment znów mogą wyciągać szampany z lodówki. Ich ostatnie dzieło, Runes of Magic, przekroczyło bowiem kolejną magiczną barierę. W tę darmową produkcję MMO zagrały już dwa miliony użytkowników z Ameryki Północnej i Europy. Ten znakomity rezultat został osiągnięty w zaledwie sześć miesięcy. Runes of Magic przekroczyło kolejną barierę

Swej radości nie kryje oczywiście Frogster Online Gaming. "Runes of Magic stał się megahitem w zaledwie kilka miesięcy od premiery. Próg zarejestrowanych dwóch milionów użytkowników to najlepszy dowód na jakość tej produkcji i skuteczność naszej strategii komunikacji" - podsumował dyrektor ds. marketingu i PR w firmie, Rolf Kloppel.

Już od początku istnienia Runes of Magic stało się jasne, że gra odniosła sukces. Pierwszego dnia przyciągnęła ona bowiem aż 700 tysięcy graczy, co przekroczyło najśmielsze oczekiwania samych twórców tego projektu. Niedługo po starcie produkcja ta mogła pochwalić się już milionem fanów. Gra dostępna jest pod tym adresem.

GramTV przedstawia:

Serdecznie gratulujemy!

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
09/10/2009 04:35
Dnia 07.10.2009 o 16:33, Galder_Grasfiord napisał:

Tak się składa, że nie wszystko, co niektórym pewnie nie mieści się w głowie, znajduje się w internecie. Wiele ze źródeł, zwłaszcza takich z odpowiednimi podpisami, nigdy nie znajdzie się w necie, są tylko na papierze, i tylko dla tych którzy wiedzą jak, gdzie szukać oraz z jaką instytucją współpracować. Dane takie ze względów marketingowych nigdy nie zostaną ujawnione, więc poszukajcie lepiej sami, ja swoje źródła okupiłem ciężką, wielomiesięczną pracą naukową. Jeśli polujecie na trolle, to szukajcie dalej :) Jeśli chcecie prawdziwej wiedzy, szukajcie, a znajdziecie.

Pisząc w ten sposób i nie podając źródła IMHO trollujesz. Miej troszeczkę szacunku dla odbiorców swojego przekazu i nie traktuj wszystkich nas tu obecnych z wyższością - bo jakoby masz "okupione wielomiesięczną pracą" źródła. Stara netowa prawda mówi: screenshot or it ain''t happened, tak więc nie oczekuj że ktokolwiek uwierzy Ci na słowo.A co do wiarygodności tego co napisałeś - gdyby WoW rzeczywiście mógł się pochwalić jedynie wymienioną przez Ciebie liczbą abonentów, to Blizzard na pewno nie miałby funduszy na development tylu projektów na raz (WoW, dodatki do WoW, SC2, Diablo 3, nie ogłoszone MMO i bogowie wiedzą co jeszcze). Activision, które jest jeszcze większą ''money whore'' niż EA by nawet nie myślało o fuzji. A zmuszeni jakoś do czegokolwiek nie byli, bo cały czas mają marki które są dojnymi krowami (GH, CoD:MW, itd).Wracając do ilości kont - może i nie jest aż tak wielka jak Blizz deklaruje. Ale jeśli ktokolwiek by zwęszył szwindel - to prędzej niż później wyszedłby on na światło dzienne (takie sensacje wspaniale się sprzedają w mediach). Jako że nic takiego nie miało miejsca - ani nawet nie było pogłosek - śmiem twierdzić że pleciesz waść potworne androny.

Usunięty
Usunięty
08/10/2009 23:45

ArachnosA to ciekawe, bo jakiś dłuższy czas temu czytałem na gram.pl, że RF padło ;DJuż z powrotem pobieram clienta i jazdaaaa ;D

L33T
Gramowicz
07/10/2009 16:44

Link, bez tego możesz sobie pisać co chcesz. Rozumiem że masz tajną teczkę w tajnej piwnicy, tajnego domu ?




Trwa Wczytywanie