Reality Pump zakupiło system motion capture

Łukasz Odziewa
2009/08/13 10:20

Krakowskie studio, pracujące nad nową odsłoną Two Worlds, zakupiło właśnie system motion capture. Wygląda na to, że tym razem zobaczymy animacje z najwyższej półki.

Reality Pump zdaje sobie sprawę, że animacje postaci w pierwszej części Two Worlds nie należały do najmocniejszych elementów gry. Przy okazji dwójki ma się to zmienić za sprawą nowoczesnego systemu motion capture MVN. Korzystają z niego tacy developerzy, jak choćby Electronic Arts, czy Sony Computer Entertainment. Tym bardziej cieszy fakt, że nasze rodzime studio mogło pozwolić sobie na tego typu wydatek. Reality Pump zakupiło system motion capture

Mirosław Dymek, prezes Reality Pump, jest zachwycony nowym zakupem. System nie jest ograniczony kamerami i może być z powodzeniem wykorzystany nie tylko wewnątrz pomieszczeń. Dzieje się tak za sprawą faktu, iż udało się całą technologię zmieścić w specjalnym kostiumie, który pozwala także na podgląd ruchów modela i błyskawiczną wręcz implementację ich do kodu gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
13/08/2009 19:56

Ale kiedy w końcu premiera gry?

Usunięty
Usunięty
13/08/2009 12:18

Może i standard, ale może już wcześniej Reality Pump zakupiło by sobie ten MC, gdyby tyle piratów poszło jednak do sklepu i zakupiło oryginalną wersję Two Worlds :) Rachunek jest prosty, gdy ktoś piraci, odbiera kasę twórcom gry, a Ci z kolei nie mają środków by ich kolejne produkty były coraz lepsze :)

Usunięty
Usunięty
13/08/2009 12:04

Lepiej późno niż wcale :).Jako ciekawostkę powiem, że przy produkcji Prince of Persia w ''89 korzystano z systemu motion capture (skaczący książę to brat Jordana Mechnera :)), więc to nie żadna nowość, a raczej standard u światowych producentów gier :).




Trwa Wczytywanie