Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - recenzja

gram.pl
2009/05/03 19:00

Dziś niedziela, przyszedł więc czas na opublikowanie obiecanej wcześniej recenzji Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu. Zobaczcie czy nowa produkcja Ossian Studios przekonała do siebie naszego redaktora.

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - recenzja

Wczoraj zapowiedzieliśmy, że wnikliwie przeanalizujemy i prześwietlimy obydwa dodatki. Pierwszy z nich - Gniew Zehira - został już przez nas prześwietlony. Dziś nadszedł czas na drugi dodatek. Oto fragment recenzji:

"Przygoda przeznaczona jest dla postaci na ósmym poziomie doświadczenia. Możemy stworzyć ją od początku, awansując bohatera tak, by odpowiadał wymaganiom, lub też użyć eksportowanej wcześniej postaci. Zostanie wtedy ona przeniesiona do gry wraz z całym przynależnym jej ekwipunkiem. W czasie trwania przygody, której przejście zapewni nam ponad 15 godzin zabawy, będzie okazja dołączyć do drużyny troje nowych towarzyszy i osiągnąć 14-15 poziom doświadczenia."

GramTV przedstawia:

Zapraszamy do lektury.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
04/05/2009 16:51

"Uniknięto także będących zmorą wielu spolszczanych gier, błędów w tłumaczeniach a ten jeden czy dwa drobne jakie przeoczyła korekta są marginalne."Korekta chyba za to nie czytała tej recenzji :-) Ale mniejsza o to. Dość ciekawy tekst... zachęca do gry.

Usunięty
Usunięty
04/05/2009 16:11
Dnia 04.05.2009 o 16:10, Shelazar napisał:

Żadnych nowych klas/ras? :(

Wrota Zachodu do jakby MOD o statusie dodatku. On bazuje na zasobach gry. Nie dodaje ich.W Gniewie Zehira masz nowe rasy.

Usunięty
Usunięty
04/05/2009 16:10

Żadnych nowych klas/ras? :(




Trwa Wczytywanie