Far Cry 2 - pierwszy milion sprzedany

Piotr Wiejak
2008/11/12 12:35

Ubisoft ogłosił, że sprzedaż gry Far Cry 2, po niecałym miesiącu od jej premiery, przekroczyła już milion egzemplarzy. To zsumowany wynik wszystkich trzech wersji (na PC, PS3 i X360).

Far Cry 2 od studia Ubisoft Montreal jest dla wielu godnym sequelem "jedynki" - dzieła niemieckiego Cryteka, które swego czasu sporo namieszało w gatunku FPS-ów. Za dobrymi recenzjami poszła w tym wypadku również dobra sprzedaż - wydawca ogłosił, że na całym świecie nabywców znalazło już ponad milion kopii gry (dostępnej w wersjach na PC, PS3 i Xboksa 360). Far Cry 2  - pierwszy milion sprzedany

FC2 jest dostępny Ameryce Północnej, Europie i Australii od drugiej połowy października. To silny element tegorocznej oferty francuskiego giganta, od którego do grudnia dostaniemy jeszcze takie tytuły, jak Prince of Persia, Shaun White Snowboarding czy Naruto: The Broken Bond (plus, na deser, tony wszelkiego rodzaju Petzów na konsole Nintendo).

GramTV przedstawia:

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
15/11/2008 09:13
Dnia 14.11.2008 o 19:14, Cmq napisał:

> Rynek się stacza dla mnie, bo jest więcej gier jest w których więcej strzelania niż myślenia. > Przykładem jest seria Splinter Cell która się stoczyła na samo dno przez wywalenie cieni > z gry ?????????????? Double Agent jak najbardziej miał cienie, skradanie było tylko trudniejsze i ciekawsze przez wyeliminowanie dokładnych czujników światła (które, nie oszukujmy się, nie istnieją) > oraz seria Rainbow Six która po dobrym Raven Shiled taktycznie zastąpiono strzelaniem(Lockdown > oraz póxniejszy Vegas). Pierwsze Rainbow Sixy były na moim PC miesiąc po premierze, bardzo lubię serię. I jakoś Vegas mi się bardzo podoba...

Chciałem dodać, że Lockdow to dziadostwo które nie jest a nie strzelaniem ani grą taktyczną. Lepiej jest Vegas bo jak się strzela to trza myśleć gdzie się schować, właśnie osłony to był największy plus tej gry. Dobule Agnet miałem okazję zagrać w demo i jakoś mnie nie zszokowało wolałem wyciągnąć SC-20k i wystrzelać wszystkich wrogów niż skradać bo skradanie z mniej dokładnymi czujnikami denerwowało raz się było niewidocznym raz nie. Dobra kończmy tą dyskusję bo do niczego nie prowadzi, ja tracę nerwy ty też. Ja wolę wcześniejsze SP. Może kiedyś dam drugą szansę DA, kiedyś...

Usunięty
Usunięty
14/11/2008 19:14
Dnia 13.11.2008 o 10:55, Bratek196 napisał:

Rynek się stacza dla mnie, bo jest więcej gier jest w których więcej strzelania niż myślenia. Przykładem jest seria Splinter Cell która się stoczyła na samo dno przez wywalenie cieni z gry

??????????????Double Agent jak najbardziej miał cienie, skradanie było tylko trudniejsze i ciekawsze przez wyeliminowanie dokładnych czujników światła (które, nie oszukujmy się, nie istnieją)

Dnia 13.11.2008 o 10:55, Bratek196 napisał:

oraz seria Rainbow Six która po dobrym Raven Shiled taktycznie zastąpiono strzelaniem(Lockdown oraz póxniejszy Vegas).

Pierwsze Rainbow Sixy były na moim PC miesiąc po premierze, bardzo lubię serię. I jakoś Vegas mi się bardzo podoba...

Usunięty
Usunięty
13/11/2008 23:46

Widać , że Ubisoft mocno musiał inwestować w reklamę tego tytułu , bo aż zadziwiająco szybko drugiej części Far Cry stuknął ten pierwszy milion. Z drugim milionem to już nie będzie tak łatwo , a samą grę po dość burzliwym starcie w niedługim czasie czeka raczej zapomnienie , bo gacze coś narzekają na nudę.




Trwa Wczytywanie