Bleszinski o Gears of War 2

pepsi
2008/09/30 18:01

Cliff Bleszinski wziął w ostatnim czasie udział w konferencji prasowej zorganizowanej w Londynie. Tematem spotkania z przedstawicielami mediów był oczywiście oczekiwany shooter, Gears of War 2.

Pracowite jest życie Cliffa Bleszinskiego. Po oderwaniu się od obowiązków związanych z produkcją drugiej części Gears of Wara członek studia Epic Games zdecydował się na spotkania z prasą i fanami serii. Jeszcze niedawno Cliff odwiedził Polskę, pokazał się też na konferencji prasowej w Londynie.

Właśnie temu wydarzeniu chcieliśmy przyjrzeć się nieco bliżej. Bleszinski mówił dużo, długo i interesująco. Wybraliśmy więc najciekawsze fragmenty jego wypowiedzi. Znajdziecie je poniżej. Bleszinski o Gears of War 2

O konstrukcji gry: "Myślę, że (Gears of War 2) to doskonały przykład gry w formie interaktywnego filmu postrzeganego jako niesamowicie dobry hollywoodzki hit".

O PS3: "Nie cierpię tego pier****nego kontrolera. Przykro mi, ale po prostu nie mogę go zdzierżyć. Kocham natomiast odtwarzacz Blu-ray. [...] Myślę, że na PS3 jest kilka świetnych gier. Moim zdaniem Metal Gear jest wspaniały. Heavenly Sword jest wspaniały".

O Skorge'u, stylizowanym na Predatora Locuscie: "Mieliście okazję ujrzeć go w akcji? Więc musieliście zobaczyć, jak włada swymi dwiema piłami łańcuchowymi, które mogą przeciąć nawet czołg. On jest złym skur***lem" (w oryg. Bad Morther*ucker, kinomanom zapewne przyjdzie na myśl Jules Winnfield i jego osławiony portfel z Pulp Fiction).

O bogatszej palecie kolorów: "Nie zgodzę się ze stwierdzeniami, że zmieniliśmy cały wygląd gry. Myślę, że w dużej mierze to wciąż Gearsy. Pozwoliliśmy sobie na nieco większe nasycenie. Nie oznacza to jednak, że gra nabrała przez to wyrazu Troskliwych Misiów, tęczy bądź jednorożców".

O nieodkrytych kartach: "Wystarczy powiedzieć, że zobaczyliście jedynie 3/4 pierwszego z pięciu aktów by przekonać wszystkich, że jest jeszcze mnóstwo elementów do odkrycia. Frustrujące jest dla mnie opowiadanie o wielu ciekawych rzeczach, podczas gdy zdaję sobie sprawę, że jest jeszcze mnóstwo godnych uwagi zawirowań, zwrotów i momentów w kampanii, o których nie mogę na razie powiedzieć".

O twórcach fabuły: "Susan O'Connor jest świetną pisarką, jednak myślę, że powierzenie fabuły drugich Gearsów innemu twórcy wyszło na dobre. Głównie za sprawą nowego spojrzenia na istniejące postacie, jakie zapewnił Josh Ortega".

GramTV przedstawia:

O kształcie GoW-a 2: "To już nie jest gra, to platforma. Każdy tryb rozgrywki jest wielki".

O marketingowej paplaninie: "Nazywaliśmy grę "większą, lepszą, twardszą" (oryg. bigger, better, more badass), ale to były tylko przemowy nastawione na marketing. Hasło cechowało się współgraniem głosek itp. W zasadzie chcieliśmy sparodiować sami siebie kładąc nacisk na fakt, że gra będzie widowiskowa, a jednocześnie bardziej kameralna".

Przy lekturze wypowiedzi Cliffa można się nie tylko wiele dowiedzieć, ale także setnie ubawić. Członek Epic Games słynie z niekonwencjonalnych porównań i odniesień, czego najlepszy przykład mieliśmy powyżej. Wszystkim, dla których zaprezentowana porcja cytatów okazała się zbyt mała, polecamy wideowywiad z Cliffem Bleszinskim, przeprowadzony przez wysłanników serwisu gram.pl przy okazji wizyty przedstawiciela Epica w Polsce.

Wideowywiad z Cliffem Bleszinskim

Get Adobe Flash player

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
02/10/2008 16:29

Było by wszystko ładnie i pięknie gdyby nie jeden , ale za to przeogromny szczegół , a mianowicie to , że ludziom z Epic Games nie chcę się zrobić PeCetowej wersji Gears of War 2. Dla bardzo wielu graczy jest to niezrozumiała i bezsensowna decyzja tego studia. Co z tego , że Gears of War 2 ma szanse zostać przebojem , jak i tak tylko nieliczni gracze będą mieli możliwości zagrania w ten tytuł.

Usunięty
Usunięty
01/10/2008 00:16
Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

Ja na Dual Shocku się wychowałem

A zabijałeś nim komary?

Usunięty
Usunięty
01/10/2008 00:09
Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

Kurcze, Cliff Bleszinsky to zawsze taki wulgarny? ;-)

Nie.

Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

Moim zdaniem jego zarzuty co do pada są troszkę nie zrozumiałe. Owszem, niech ma on swoje, nie ukrywajmy - złe zdanie na temat kontrolera od Playstation 3, ale bez przesady.

Czemu złe? Jego zdanie, jak sam napisałeś i on je uznaje za dobre.

Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

Przecież tylu graczy na całym świecie na nim gra i jakoś za bardzo nie narzeka. Ja na Dual Shocku się wychowałem i dla mnie jest to pad ideał.

Extra.A ja się wychowałem na kontrolerze do NESa i mam twierdzić, że jest najlepszy? Bez przesady.

Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

Nie twierdzę, że kontroler od Xa jest gorszy,

Tylko byś spróbował... xD

Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

bo wcale taki nie jest - oba wolanty mają swoje wady i zalety. Ale mimo wszystko, aż tak zjeżdżać pada nie powinien.

Skoro chce, to może. Nikt mu nie zabroni. Każdy ma prawo do wyrażania swej opinii. Jeden powie, że czarne PS3 jest piękne, ale ja powiem, że jest do bani i wolę białe - jest imo ładniejsze, kurzu przynajmniej nie widać aż tak bardzo xD

Dnia 30.09.2008 o 20:02, master matrox napisał:

Komentarze Cliffa odnośnie samej gry są niezłe, widać że jest on pochłonięty swoją produkcją i włożył w nią sporo siebie.

Ty byś nie był jakbyś zrobił taki hit?




Trwa Wczytywanie