Wspomniany komunikat może pojawić się w następujących sytuacjach.
1. Jeżeli wpisywany jest klucz rejestracji elektronicznej (zamieszczony na karcie rejestracji elektronicznej) gry wydawanej przez CD Projekt, to w uderzającej większości przypadków rzeczywiście wpisywany jest nieprawidłowy klucz rejestracji elektronicznej, dlatego kilkakrotnie sprawdź czy to co jest wpisywane pokrywa się z nadrukiem na karcie rejestracji elektronicznej.
Najczęstsze błędy:
- W nowych kluczach rejestracji CD Projektu nie ma cyfry „0” ani litery „O”, ażeby uniknąć związanych z nimi komplikacji. Zatem jeżeli pozornie w kluczu występuje taki znak najczęściej zamiast tych znaków należy wpisać „Q” lub „D”.
- zamiana „U” z „V”,
- zamiana 2-óch „V” na „W”,
- zamiana „I” z cyfrą „1”,
- zamiana „S” z cyfrą „5”
- zamiana „I” z „L”.
- Ostatnim rodzajem częstego błędu jest zamiana kolejności znaków w ciągu, tj. wpisanie znaków w niewłaściwym porządku. Dotyczy to zwłaszcza znaków, które na pierwszy rzut oka wydają się podobne, typu: „D”, „B” i „P”.
2. Wpisywany jest co prawda poprawny klucz rejestracji elektronicznej, ale z gry, której nie wydaje firma CD Projekt. Dlatego przed kontaktem z pracownikiem działu obsługi klienta upewnij się, że wpisywany przez Ciebie klucz pochodzi z gry wydawanej przez CD Projekt. Informacje kto jest dystrybutorem danej gry znajdziesz na ostatniej stronie instrukcji posiadanej produktu.
3. Wpisywany jest klucz produktu (numer seryjny/ Cd-key), a nie klucz rejestracji elektronicznej zamieszczony najczęściej na karcie rejestracji elektronicznej.
Dopiero po dokładnym sprawdzeniu i wyeliminowaniu powyższych możliwości możliwy jest kontakt z Działem Obsługi Klienta. W takiej sytuacji proszę kontaktować się z nami poprzez formularze w dziale kontakt. W mailu od Państwa niezbędne jest zamieszczenie informacji o tytule rejestrowanej gry jak i przesłanie klucza rejestracji elektronicznej. Bez tych informacji sprawdzenie poprawności klucza nie jest możliwe.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!