Universe at War - garść faktów na temat wersji Xboksowej

Zaitsev
2008/01/29 21:30

Sega opublikowała informacje prasową, w której podaje kilka faktów dotyczących gry Universe at War. Jeżeli ktoś się bał o nierówne szanse stron w pojedynku graczy PC-towych i Xboksowych może spać spokojnie - twórcy dbają o ten aspekt.

Sega postanowiła przypomnieć graczom, że ma zamiar wprowadzić do grona nielicznych strategii na Xboksa 360 nową grę - Universe at War. UaW ma się pojawić na PC-tach, jednak wiadomo, że sterowanie na konsolach to nie to samo co stara, poczciwa myszka. Fabuła co prawda pozostaje bez zmian - obcy, roboty, wojna, wybuchy, ale: Universe at War - garść faktów na temat wersji Xboksowej

"Universe at War: Earth Assault na Xboksa 360 będzie miało uproszczone sterowanie tak, aby zapewnić kompetytywne warunki do wspólnej zabawy graczy PC-towych i konsolowych. Gra będzie posiadała innowacyjne opcje multiplayer zaciągnięte od dzisiejszych topowych masówek - osiągnięcia, nagrody, medale, a to wszystko w zbalansowanym środowisku. Każda ze stron konfliktu ma swoje unikalne sposoby na osiągnięcie zwycięstwa i style walki".

Co więcej Sega była tak miła, że wypunktowała w prasówce co ważniejsze rzeczy:

  • Możliwość zmieniania taktyki w locie pozwala na zwiększenie swoich szans w starciu z wrogiem
  • Unikalne osiągnięcia multiplayer i tryby, które są nowością w gatunku RTS
  • Dwustronna rozgrywka - taktyczna i globalna
  • Specjalne jednostki bohaterów
  • Ogromne jednostki, które przerastają pod tym względem tradycyjne strategie czasu rzeczywistego
  • Prawdziwe i nowoczesne otoczenia
  • Trzy unikalne strony konfliktu
  • Ograniczony interfejs, który nie zasłania widoku pola bitwy

GramTV przedstawia:

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
02/02/2008 15:53

Hmm... przeglądałem trochę opinii o tej grze i o ile rasy podobno są fajne i zróżnicowane to niestety multiplayer leży i kwiczy z braku chętnych przez usługę z której ta gra korzysta, a szkoda.

Usunięty
Usunięty
30/01/2008 15:41

Sama gra może być fajna, ale najbardziej ciekawy jestem jak będzie wyglądało sterowanie na X360.

Usunięty
Usunięty
30/01/2008 10:28
Dnia 29.01.2008 o 21:40, WorldWar3PL napisał:

Duchowy spadkobierca Total Annihilation? Od tego jest już chyba Supreme Commander

Ale Supreme Commander ssie i połyka :P W sumie starego dobrego TotalA jeszcze mało rtsów przebija. W TA walka fury jednostek a jednak miało się nad tym kontrolę, taktyka też istniała. A w SC wystarczy dać waypoint na bazę wrogą z miliona fabryk.




Trwa Wczytywanie