Call of Juarez - wywiad z twórcami pierwszej polskiej gry na Xboksa 360

gram.pl
2007/07/06 17:52

Rodzima branża elektronicznej rozrywki rozwija się z roku na rok. Dość powiedzieć, że tworzone w naszym kraju produkcje to już nie tylko niskobudżetowe, mizerne jakościowo gry. Polscy developerzy mają potencjał i wreszcie zaczynają to udowadniać. I nie mówimy tutaj wyłącznie o PC-towych tytułach!

W ubiegłym roku na Xboksa trafił Painkiller, natomiast teraz – na drugą platformę Microsoftu – zawitała konwersja Call of Juarez. To ciekawe połączenie gry akcji z elementami charakterystycznymi dla skradanek, w dodatku podane w wybuchowym, westernowskim sosie – zostało bardzo pozytywnie przyjęte przez właścicieli komputerów osobistych na całym świecie. Teraz o sile produkcji Techlandu przekonać mogą się również konsolowcy. Call of Juarez - wywiad z twórcami pierwszej polskiej gry na Xboksa 360

Wkrótce, za pośrednictwem gram.pl, poznacie odpowiedź na pytanie, jak Call of Juarez sprawdza się na Xboksie 360? Tymczasem już teraz zachęcamy wszystkich do zapoznania się z zapisem przeprowadzonej z Pawłem Zawodnym, dyrektorem biura developerskiego firmy Techland, rozmowy. Dowiecie się z niej między innymi, dlaczego osoba, która grała w PC-tową wersję powinna zainteresować się edycją konsolową, jakie są dalsze plany wrocławskiego studia związane z ich autorskim silnikiem oraz jak jego członkowie radzą sobie w sieciowych zmaganiach z Amerykanami? Serdecznie zapraszamy do lektury!

GramTV przedstawia:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
07/07/2007 17:33

Gra jest czadowa. Dodają ją do GeForce''a 7600, więc skorzystałem :]

Usunięty
Usunięty
07/07/2007 11:48

Bardzo fajnie, że CDP interesuje sie pracą Techlandu. Z tych wywiadów można dowiedzie sie wielu ciekawych rzeczy. Mam nadzieje, że będzie ich więcej.

Usunięty
Usunięty
07/07/2007 11:48

Bardzo fajnie, że CDP interesuje sie pracą Techlandu. Z tych wywiadów można dowiedzie sie wielu ciekawych rzeczy. Mam nadzieje, że będzie ich więcej.




Trwa Wczytywanie