Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Michał Nowicki
2011/07/29 14:20

Gramowicze mieli niedawno możliwość zadania Patrykowi Hamerlakowi z Nicolas Games dowolnych pytań o grę Afterfall: InSanity. Patryk cierpliwie odpowiadał na kolejne z nich, a oto podsumowanie tego "przesłuchania", podzielone na kilka grup tematycznych. Wszystko co chcieliście wiedzieć o InSanity i nie baliście się zapytać! Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Na dobry początek:

Gosiakoprzem - Jak opisalibyście w kilku krótkich słowach swoje dzieło?

Post-apokaliptyczny horror akcji. W tych słowach zawarta jest cała idea gry. Mamy alternatywną rzeczywistośc po wojnie nuklearnej oraz mamy kilka poziomów o zróżnicowanym balansie rozgrywki. To naturalne (fabularnie), że na jednym poziomie pozostajemy bezbronni i walczymy ze strachem, by z kolei na innym (proszę się nie martwić, przejścia będą płynne i uzasadnione) rzucić się do ucieczki podczas której korzystamy głównie z broni.

KrisN1 - Nie wiem czy dobrze zapamiętałem ale action RPG to ma być "Afterfall" a "Afterfall: InSanity" to gra akcji osadzonya w realiach uniwersum Afterfall?

Tak. Chciałbym jednak bardzo mocno podkreślić; InSanity bazuje na świecie Afterfall, ale nie na elementach które zostały stworzone na potrzeby RPG’a. InSanity zaczęto tworzyć od zera – nie zaś jako przeróbkę pierwotnego projektu.

Rocket02 – Co uważacie za najmocniejszy element waszej gry, element który odróżnia ją od innych i jasno powie mi, Hej musisz mnie kupić aby to zobaczyć?

Musisz zobaczyć zakończenie naszej gry. To będzie naprawdę mocne, nie zdradzimy go Wam nigdy, będziecie musieli odkryć je sami. W tej chwili mogę powiedzieć tylko, że każdy kto odwiedził nasze studio i przeczytał dokumenty fabularne jest pod wrażeniem.

Silvari - Czy listopadowa premiera jest aktualna?

Odpowiem na to pytanie podobnie jak zawsze: listopadową premierę potwierdzimy oficjalnie na konferencji, podając dokładną datę. W tej chwili jednak nic nie wskazuje na to, aby coś się miało zmienić. Wszyscy mają świadomość, że listopad to miesiąc w którym InSanity znajdzie się na półkach.

Kaczek93 – Czy uważacie że wasza gra będzie mogła stanąć „na jednej półce” obok tak dużych polskich tytułów jak Bulletstorm czy Wiedźmin?

Nasza gra jest inna niż te produkcje, jednak naszą ambicją jest byście sami postawili Afterfall: InSanity obok tych gier. Oddamy Wam grę, wierząc że zrobiliśmy ją tak, aby podobała się graczom. Do Was należy decyzja. Niedyplomatycznie dodam, że postawiłbym Afterfall obok Alana Wake’a czy zbliżającego się Silent Hilla. Nie chcemy jednak być aroganccy, to nasz pierwszy produkt, nowe IP, musimy się liczyć z tym że gracze podejdą do niego z nieufnością. Wkładamy wielką pracę, aby efekt końcowy Was przekonał. Na dobry początek:, Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Mechanika:

Nalfein - Jak ma wyglądać fearlock w grze? Coś na kształt Call of Cthlulhu: DCotE/Amnesia? Fearlock wpływa na percepcję postaci, trudno w tej materii wymyślić coś zupełnie nowego – musimy posługiwać się efektami na ekranie. Mamy na to swój pomysł, ale też nie możemy powiedzieć, że nie znajdziecie podobieństw.

Kotlecik5 – Jak bardzo gra będzie liniowa? Czy to będzie coś jak CoD, że biegniemy cały czas przed siebie, czy może coś bardziej jak BioShock, gdzie możemy trochę przy okazji pozwiedzać i poodkrywać sekretów.

Gra będzie liniowa, nie aż tak jak COD, ale fabularnie uzasadnione będzie to jaką drogą powinniśmy podążać. Nie odczujecie tego.

Raziel87 - Czy w grze zaimplementowany jest system rozczłonkowywania przeciwników, tak jak to miało miejsce chociażby w Dead Space?

Mamy grę 18+. Jeśli zamachniesz się siekierą to odrąbiesz przeciwnikowi rękę.

Zordon88 - Jak wygląda sprawa z uzbrojeniem i amunicją, czy będzie ona trudno dostępna i większość czasu spędzimy na waleniu z kija ? Od razu zaznaczam ze nie jest to wcale zły pomysł, w końcu to nie Uncharted.

Jesteśmy psychiatrą. Jesteśmy w bunkrze. Amunicji za wiele nie będzie, więc tak: będzie dużo walenia z kija.

Zordon88 - Czy będzie można rozwijać swojego bohatera , czyniąc go zabijaką albo złodziejem, albo być może będzie można zmieniać jego wygląd ja kw Mass Effect ?

Nie. Gramy Albertem Tokajem. Jego wygląd to element gry (ups?). Powiedzmy to szczerze: wrzucanie statystyk do gry która nie jest RPG mija się z celem.

Ekonochrist - Jak teraz wygląda i sprawuje się system strachu/przerażenia? Jak wpływa na rozgrywkę?

Fearlock wpływa znacząco na walkę i eksplorację. Jeśli na ekranie nic nie widzisz – trudno jest się poruszać (no i walczyć). Jeśli natomiast poziom fearlocka będzie na tyle wysoki by dodać Ci adrenaliny, a na tyle niski by postać nie panikowała – dostajesz boosta do walki i staje się ona łatwiejsza.

Ekonochrist - Czy w grze będą jakiekolwiek zadania poboczne czy będziemy tylko wypełniać z góry na nas narzucone zadania?

Jeszcze raz mocno podkreślam: to nie RPG. Nie ma zadań pobocznych.

Kaczek93 - Czy gra stawia bardziej na akcję czy klimat?

Jedno nie wyklucza drugiegoJ Stawiamy na klimat i klimatyczną, ciekawą, akcję.

Leos8 - Czy w grze znajduje się (lub się znajdzie) jakiś wskaźnik moralności? Czy będą wybory moralne i czy będą miały one swoje konsekwencje?

Nie, moralność w sytuacji w jakiej znalazł się Albert Tokaj traci na znaczeniu.

Leos8 - Czy można obrać styl w jakim gramy (stealth, action, persuade) czy też styl gry narzuci nam sytuacja w jakiej obecnie się w grze znajdziemy (czyli gra nam narzuci w danym momencie)?

Styl gry zostanie narzucony, natomiast nie jest on taki sam przez całą grę. Wszystko jak w życiu, zależne od miejsca i okoliczności.

Bartek00 – Ile zakończeń będzie miała gra?

Jedno, jednak zostawiające gracza z poczuciem spełnienia. Będziecie zadowoleni!

Flaszman – I ile jest rodzajów wrogów i jak różni się walka z poszczególnymi?

Kilka rodzajów ludzi należących do innych frakcji i posługujących się innymi rodzajami broni (broń biała, palna). Pojawią się też mutanty – zarówno człekokształtne jak i mniej. Na swojej drodze napotkacie również bossów jakich jeszcze nie widzieliście nigdzie indziej.

Flaszman – Fearlock da radę?

Pewnie że tak! Mechanika:, Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Świat:

Axuwax - Kim jest główny bohater? To zwykły człowiek?

Albert nie został poddany promieniowaniu, nie ugryzł go również radioaktywny pająk. Jest on jednak osobnikiem wybitne inteligentnym.

Szokis – Akcja gry będzie toczyć w jakimś znanym nam miejscu? Pamietam pierwsze szkice gry z Pałacem Kultury, jestem ciekaw czy będzie nam dane ujrzeć zdewastowaną Warszawę : )

Akcja gry toczy się w nieujawnionym miejscu – wzorowaliśmy architekturę i budynki m.in. na Katowicach. Szkice przedstawiające inne części kraju są właściwe dla uniwersum Afterfall – niekoniecznie dla gry. Tak naprawdę nikt dokładnie (z zewnątrz) nie wie gdzie znajdują się schrony.

Nagaroth – Chwaliliście się że dla serii Afterfall stworzyliście bogaty i rozbudowany świat ze szczegółową historią – czy myśleliście nad stworzeniem samodzielnie lub we współpracy z inną firmą papierowego systemu RPG osadzonego w świecie Afterfalla? Przez „inną firmę” mam na myśli jedno z polskich wydawnictw RPGowych. Nie chodzi mi oczywiście o szczegóły a samą możliwość powstania Afterfall PnP.

Myślimy o różnych możliwościach przeniesienia uniwersum na inne platformy. Dzięki temu powstaje m.in. film.

Golic - Czy będą jakieś podobne do husarii narodowe akcenty?

Będą – proszę brać pod uwagę, że Polska jest w naszej historii atomowym mocarstwem. Alternatywna rzeczywistość również miała wpływ na kształt świata i pewne rzeczy przyjęły inne funkcje. Nie zapominamy o tym, że gra umiejscowiona jest w Polsce.

Panor – Czytałem wstęp do wydarzeń w Afterfall : Insanity , co wami kierowało tworząc nie ukrywajmy dość unikalny przebieg wydarzeń w historii w czasie i po WWII ??

Uznaliśmy, że alternatywna historia w której Polska odgrywa ważną rolę będzie ciekawsza. Również powody wybuchu wojny atomowej w trakcie II Wojny Światowej były dla nas bardzo ekscytujące.

Panor – Kto wpadł na pomysł zbroii przypominającej dawne zbroje naszej husarii ?? :D

Designerzy :)

Ekonochrist - Jakie obszary przyjdzie nam zwiedzać, ilu rodzajów wrogów możemy się spodziewać i jak obszerny będzie nasz arsenał?

Albert mieszka w bunkrze, z którego ucieka na powierzchnię. Kilka rodzajów wrogów właściwych dla lokacji oraz kilkanaście rodzajów broni do ich eksterminacji.

Ekonochrist - Jak bardzo rozbudowane i zróżnicowane będą poziomy? Jak dużą swobodę esploracji dostaniemy?

Eksploracja będzie typowa dla tego gatunku, natomiast zróżnicowanie poziomów jest spore, nie tylko pod względem wizualnym ale również sposobu rozgrywki.

Zordon88 - W jak dużym stopniu świat będzie otwarty, czy będzie to coś w rodzaju serii The Elder Scrols gdzie nie jesteśmy ograniczani przez żadne blokady terenowe i możemy udać się w każde miejsce na mapie czy może Afterfallowi będzie bliżej do takiego STALKERA czy Mass Effecta?

Za przykłady podałeś tutaj gry RPG, po raz kolejny musze zaznaczyć: InSanity bliżej do Alan Wake czy Silent Hill niż do gatunku reprezentowanemu przez Elder Scrolls. Świat:, Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Klimat/inspiracje:

Bakier12 - Czy klimat w grze będzie można pokroić siekierą?

Jeśli tylko lubisz takie rzeczy...

Tenebrael - Powiedzmy sobie wprost: ostatnimi czasy strach w grze przestał być w cenie. Kolejne produkcje "straszą" oklepanymi rozwiązaniami w tej dziedzinie, typu wyskakujące nagle potwory czy "oczywiście i jak najbardziej nic nie sugerująca cisza". Czym Wasza gra przestraszy? Czy wyłamie się z tych skostniałych schematów? W jaki sposób?

FEAR3 i Dead Space 2 pokazały że wcale tak nie jest. W moim odczuciu również Alan Wake – choć akurat ze względu na czas produkcji i zapowiedzi Microsoftu spodziewano się więcej. Odpowiedni balans między elementami horroru i akcji zadowoli każdego gracza. Czy schematy są skostniałe? Tutaj również nie mogę się zgodzić. Oczywiście od pewnych rodzajów straszaków się nie ucieknie. Nie wymyślimy gatunku na nowo oferując w grze jedynie innowacje. Zaoferujemy jednak odpowiedni klimat właściwy podziemiom bunkra czy post-apokaliptycznej powierzchni.

Tenebrael – Obecnie na rynku jest cała masa survival-horrorów. Chciałbym, byście w kilku słowach przekonali mnie do tego, bym stojąc przed półką z grami, z całego tego grona wybrał akurat Afterfall: Insanity. Jaką wartość ma Wasza gra, której nie ma konkurencja? Co jest w niej unikalnego, co sprawi, że to własnie tej gry powinienem pragnąć, a nie mają tego inne tytuły?

GramTV przedstawia:

Musisz poznać fabułę naszej gry. InSanity jest jak bardzo dobry film, który po prostu musisz zobaczyć. Do tego świat jest naprawdę fajny a rozgrywka intuicyjna i przyjemna.

Osiol - Dlaczego zrezygnowaliście z pierworodnej koncepcji gry, która miała być tym czym miał być Fallout3. Bo póki co to teraz wszystko wygląda jak jakiś Dead Space i mam obawy, że znów wszystko pójdzie z myślą o konsolach.

Pierwotna koncepcja zakładała stworzenie najbardziej epickiej i rozbudowanej gry RPG. Powiem szczerze: nie byliśmy jeszcze na to gotowi. Zarówno ze względów finansowych jak i po prostu umiejętności. Mogliśmy zrobić RPG’a ale niebyły on tym co chcielibyśmy dać graczom. Uznaliśmy, że lepiej stworzyć naprawdę dobrą grę w uniwersum Afterfall i dać graczom możliwość rozpoczęcia przygody od tego typu produkcji niż popaść w przeciętność z najbardziej ambitnym RPGegiem.

Krzysiek-xxx - Zacznę małym wstępem nawiązując do gry, która prezentowana była na tegorocznych E3, a padło tam pewne pytanie powiązane z moim. Chodzi o Far Cry 3 i (nie)sławne: "Did I ever tell you the definition of insanity?". I tu zaczyna się pytanie właściwe. Czym, według ekipy pracującej nad Afretfall, jest szaleństwo? Jak stworzyliście to wiarygodne "insanity", które zamierzacie pokazać w grze?

Odpowiedź to podtytuł gry. Szaleństwo jest właściwe dla psychiki szalonego. Poznacie Alberta, a następnie poznacie szaleństwo które ogarnęło świat dookoła.

Golic - Czy grze bliżej do Silent Hill czy Dead Space?

Jeśli mówimy o pierwszej części Dead Space’a to nie powiem, że ta produkcja nam się nie podobała. Jesteśmy gdzieś po środku. Nie będziemy mówić, że nie ma tu akcji. Jest i jest zasadna pod każdym względem: fabularnym i przyjemności z rozgrywki. Ale nie będzie to strzelanka.

Panor - Widać bardzo dużo podobieństw między serią Dead Space a Afterfallem, czy była to wasza główna inspiracja tworząc tą grę?

Główną inspiracją był świat Afterfall. Trudno jednak nie czerpać inspiracji z innych, i przecież bardzo dobrych, produkcji. Każda osoba pracująca nad grą z pewnością ma swój ulubiony tytuł w tym gatunku i uważam że będzie fałszywe podanie jednego tytułu jako inspirację. Nie ukrywajmy przeciez: projektanci gier znają inne gry i zawsze biorą je pod uwagę projektując własne.

KrisN1 - Do jakiej gry najbardziej podobny będzie "Insanity"?: a). Half-Life 2 b). Doom 3 c). Dead Space d.) Quake 4 e). Metro 2033

c

Zgreed66 – Na czym się wzorowaliście?

Wzorowanie oznaczałoby, że zabijamy własną kreatywność i odtwarzamy inny produkt. Tego nie robimy. Nie trzeba się wzorować by coś stworzyć, choć oczywiście można się inspirować.

Kaczek93 - Czy straszenie będzie odbywało na płaszczyźnie bardziej psychologicznej (bawienie się umysłem gracza) czy na zasadzie np. nagłych doznań słuchowych?

Słuchowych, wizualnych, psychologicznych. Graniu będzie towarzyszyło poczucie nieprzewidywalności. Klimat/inspiracje:, Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Technikalia:

Abdell - Czy możecie zdradzić nazwiska aktorów, którzy użyczyli głosu postaciom w polskiej wersji językowej?

Nie chcę odbierać chleba CD Projektowi.

Michael88PL - Czy gra na konsole wyjdzie z polskimi napisami?

Wszystko zalezy od wydawcy.

Bartek00 – Ile godzin zajmie przejście Afterfall: InSanity?

Przejście po pustych levelach w pewnym momencie zajmowało nawet 14h – ten czas zostanie jednak skrócony, aby zintensyfikować rozgrywkę. InSanity powinno wystarczyć na ok 8-10 godzin.

Bartek00 – Jakie będą minimalne wymagania sprzętowe Afterfall: InSanity?

Xbox, PS3, lub komputer który pociągnie Unreal Engine. To naprawdę świetny silnik i możecie się spodziewać wymagań. Wyciskamy co się da cały czas optymalizując grę. Konkretne wymagania chcemy podać jak najpóźniej.

Michael88PL - Czy demo gry wyjdzie na Xbox 360/PS3?

Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie w sposób zobowiązujący jednak... chcielibyśmy.

Gosiakoprzem - Czy przewidujecie jakieś "brzydkie" niespodzianki w postaci znienawidzonego DRM? A może coś na styl "kolekcjonerskiej" możliwości uruchomienia gry wcześniej (coś jak w "wiedźminie"...) ?

Szczerze? Uważamy że takie zabezpieczenia nie mają sensu i wpływają negatywnie na graczy, którzy nabyli legalny produkt. Naturalnie gra musi mieć jakieś podstawowe zabezpieczenia, ale zrobimy wszystko (tj nie zgodzimy się na DRM), aby były one nieinwazyjne. Chodzi raczej o zabezpieczenie gry na tyle, by nie wyciekła on przed premierą bądź już w jej dniu. Potem niestety stanie się to co z każdą inna grą. Postaramy się przekonać graczy do kupna, ale nie oszukujmy się: złodzieje i tak ukradną...

Axuwax - Będzie jakiś multiplayer?

InSanity posiada tylko tryb single player. Technikalia:, Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Przyszłość/jakość/idea:

Zoombie18 - Ostatnimi czasy polskie gry wyszly z dolka :) Mielismy Wieska, Snipera teraz CoJa. Wiecie ze duzo osob liczy ze podtrzymacie ten trend. Pytanie czy jestescie przygotowani aby zrobic produkcje ktorej nie bedziemy sie musieli wstydzic? Czy macie odpowiednio duzo srodkow aby spelnic wszystkie oczekiwania i juz dzisiaj moc powiedziec ze TAK gra bedzie dobra i nie bedizemy musieli wydawac tysiac latek aby w to zagrac bez krzywienia sie?

Nie będziecie musieli się wstydzić. Czy trafimy w gusta wszystkich? Pewnie nie – takiej gry jeszcze nie stworzono, ale ucieszą się zarówno fani horrorów, polskich produkcji jak i po prostu dobrych, klimatycznych gier.

Growin - Na sprzedaż ilu egzemplarzy w pół roku liczycie?

Plan na dwa lata to 1mln. Jeśli sprzedamy 400-600 tysięcy będziemy bardzo zadowoleni.

Gosiakoprzem – Czy już teraz, w obecnej fazie produkcji – myślicie (a może i pracujecie?) nad drugą częścią... ?

O InSanity powiedzieliśmy trochę za wcześnie (to wina naszej ekscytacji). W tej chwili więc chcemy się skupić tylko na tym tytule i nie mówić o planach.

Golic - No i ogólnie jakie nadzieje pokładacie? Jak z przyszłością marki? Sequele, spinoff'y?

Afterfall to uniwersum. Chcemy robić gry w tym świecie. Jest on naprawdę fajny i wdzięczny.

Golic - Bliżej Wam do polityki CI, CD Projekt czy może PCF?

Podoba nam się to co robi CD Projekt. People Can Fly robi zupełnie inne gry, podobnie jak City. Jeśli miałbym wybierać to stawiam na CDP.

Fang - Jakie macie plany po wydaniu gry, co chcecie osiągnąć w ciągu najbliższych 5 lat?

Chcemy aby uniwersum spotkało się z zainteresowaniem. Chcemy je rozwijać i chcemy tworzyć dobre gry, nie tylko dla zysków ale dla zadowolenia graczy. Wielu ludzi uważa, że gry robi się tylko dla kasy. Oczywiście finanse są kluczowe bo bez nich nie można zrobić niczego, ale jest każdy developer chce robić dobre gry, wiedzieć że są lubiane i że ludzie zwyczajnie lubią w nie grać.

Krzycho - Połączenie "nieznana firma" + "gra która nie jest klonem CoDa" nie wróży dobrej sprzedaży. Po co robić taką grę?

Równie dobrze można by zapytać: to jakie gry ma robić debiutujące studio? Klony CoD? Wtedy byście nas zjedliJ Gry robi się dla spełnienia swoich oraz dla graczy. Nie traktujemy graczy jak dzieci i nie ukrywamy: aspekt finansowy również jest ważny.

Ekonochrist - Na jakim stadium są teraz prace nad grą i jak duża jest szansa wydania jej w listopadzie bez poślizgu?

Gigantyczna Przyszłość/jakość/idea:, Patryk Hamerlak odpowiada na Wasze pytania związane z Afterfall: InSanity

Inne:

Krzysiek_Ogrodnik - Kiedy zobaczymy nowy gameplay z Afterfall: InSanity?

Zbliżają się dwa duże wydarzenia: Gamescom oraz wrześniowa konferencja. Odpowiedź na to pytanie wydaje się być oczywista.

Raziel87 - Czy macie zamiar zrobić jakieś pozytywne kroki ws. waszej spółki notowanej na New Connect. Chodzi mi o to czy planujecie w jakiś sposób zatrzymać ciągły spadek cen akcji (skup akcji własnych), a co za tym idzie zwiększyć zainteresowanie przyszłych inwestorów?

Mamy zamiar wydać dobrą grę. Na to pytanie lepiej odpowie osoba odpowiedzialna za relacje inwestorskie i to do niej powinno zostać skierowane pytanie.

CharonPL - Czy przesiadkę na UDK uważacie za dobre posunięcie? Nie chodzi mi o techniczne aspekty, bo pod tym względem uważam to za dobrą decyzję, ale bardziej skłaniam się ku aspektom biznesowym i tymi związanymi z samym zarządzaniem projektem.

Tak, uważamy że UDK był doskonałym wyborem.

CharonPL - Dlaczego tak niewiele konkretów wiadomo o grze? I dlaczego tak niewiele materiałów prasowych do tej pory pokazano? Gdzie screenshoty i jakieś gameplaye? Już najwyższy czas, jeśli sami wierzycie w jesienną premierę. Pytam w związku z obawami, co do samej gry, gdyż tegoroczny trailer z E3 uważam za kompromitację (ubiegłoroczny był o klasę lepszy).

Opinie o trailerach sa różne. Nie jest moim celem zmiana Twojej (czy kogokolwiek innego) opinii, a jedynie przekonanie za pomocą nadchodzących materiałów, że obawy są bezpodstawne.

Kaczek93 - Jak podchodzicie do dość sceptycznego przyjęcia pierwszych trailerów i zapisów rozgrywki przez graczy?

Zachodni gracze przyjęli pierwsze materiały zdecydowanie cieplej. Oczywiście jesteśmy świadomi wszystkich głosów, które się pojawiają – analizujemy je, wyciągami wnioski i jesteśmy pewni, że wkrótce te głosy zaczną cichnąć. To nasz cel: chcemy żebyście byli dumni z InSanity.

Growin - Lubicie dżem truskawkowy?

Tak, szczególnie z naleśnikami.

Komentarze
15
kotlecik5
Gramowicz
03/08/2011 02:30

Odpowiadali jak najbardziej "neutralnie"? Tak, żeby było dobrze, nikogo nie urazić, i żeby każdy był happy. Innymi słowy podoba mi się sposób w jaki odpowiedzieli na pytania :D Nie przepadam za horrorami, ale bardzo podoba mi się klimat gry i ufam im, że fabuła będzie dobra :)@Koski "Kupili mnie obietnicą zakończenia ;D"Mnie też :D

Usunięty
Usunięty
29/07/2011 18:34

Robi się coraz ciekawiej. No ale zobaczymy jak wyjdzie :)

Usunięty
Usunięty
29/07/2011 17:54

No powiem że mnie to chyba bardziej interesuję to uniwersum niż sama gra. Chociaż najprawdopodobniej kupię bo kusi mnie to zakończenie. Pewnie okażę się słabe ale i tak już chcę je zobaczyć. Mimo to marzyłbym o jakimś cRPG w tym uniwersum.




Trwa Wczytywanie