Jak każde szanujące się MMO na dzisiejszym rynku, tak i Mythos posiada w swojej ofercie postacie związane z technologią. Oczywiście nie zobaczycie w grze gnoma z iPodem na uszach, ale za to pokierujecie osobnikiem, który ma wyraźnego hopla na punkcie klimatów steampunkowych. Świadczy o tym nie tylko futurystyczny ubiór, ale również osprzęt, jakim Technolog (bo tak ta klasa się nazywa) się posługuje.
Jak każde szanujące się MMO na dzisiejszym rynku, tak i Mythos posiada w swojej ofercie postacie związane z technologią. Oczywiście nie zobaczycie w grze gnoma z iPodem na uszach, ale za to pokierujecie osobnikiem, który ma wyraźnego hopla na punkcie klimatów steampunkowych. Świadczy o tym nie tylko futurystyczny ubiór, ale również osprzęt, jakim Technolog (bo tak ta klasa się nazywa) się posługuje.
Do naszej dyspozycji, jako przedstawiciela tej klasy, twórcy oddali nam głównie strzelby. W zamian jednak, uczynili nas mistrzami w posługiwaniu się nimi. Możemy je modyfikować, ulepszać, a do tego wykorzystywać smykałkę majsterkowicza do budowania nowych rzeczy, jak np. pułapki. Technologiczne szaleństwo pełną gębą.
Strzelec Wyborowy
Zabawki zabawkami a gadżety gadżetami, ale jeżeli opierasz los swojego życia na broni palnej, to lepiej, abyś umiał jej używać. Jeżeli preferujesz walkę na dystans, to szkoła Strzelca Wyborowego jest właśnie dla Ciebie. Ci Technolodzy, którzy zdecydują się na rozwijanie umiejętności tej kategorii mogą oczekiwać, że w dość krótkim czasie zmienią się, i to drastycznie, używane przez nich naboje. Dzięki wybraniu ścieżki Strzelca Wyborowego zamienimy nasze pociski w małe wiertełka czy nawet sprawimy, że będą one zadawały obrażenia od elektryczności. Painkiller i jego elektryczne Shourikeny mogą się schować.
Poniżej lista ważniejszych zaklęć i umiejętności ze szkoły "Strzelec Wyborowy"
Napalm - Strzałami z karabinu bezlitośnie palisz przeciwników żywym ogniem
Ogłuszające Eksplozje - Wystrzeliwujesz z karabinu tak głośny nabój wybuchowy, że odgłos eksplozji fizycznie rani pobliskich wrogów
Przebijająca Fala - wyposażenie pocisków w wiertło daje im możliwość przebijania celów i trafiania wielu przeciwników naraz
Poszukujący Strzał - Gdy używasz karabinu poprawiasz swoją zdolność celowania w przeciwników i zadawania im obrażeń od Elektryczności
Strzelec Wyborowy w akcji
Grenadier
Jeżeli tak jak Strzelec Wyborowy lubisz walkę na odległość, ale jednocześnie brzydzisz się oddawaniem strzałów bezpośrednio w stronę wroga, to może Cię zainteresować szkoła Grenadiera. Dzięki tej specjalizacji z łatwością pobawimy się wrogiem, który dość szybko zostanie otoczony śmiercionośnymi i bolesnymi pułapkami. Co więcej, oprócz tego Grenadier jest w stanie stawiać zasłony dymne lub rzucać coś, co działaniem przypomina flashbanga. Jeżeli jednak zdarzy się sytuacja, w wyniku której zostaniemy zmuszeni do ucieczki, to z pewnością ucieszycie się z możliwości rozstawienia Płomiennej Pułapki. Wystarczy rzucić ją za siebie, a bezmyślne potwory będę po kolei przebijać się przez ognistą zaporę, wyziewając stopniowo ducha.
Poniżej lista ważniejszych zaklęć i umiejętności ze szkoły "Grenadier"
Trujący Granat - W miejscu upadku tego przedmiotu zaczyna się ulatniać cuchnąca chmura, zadając obrażenia pobliskim przeciwnikom
Płomienna Pułapka - Ta pułapka wypuszcza po trafieniu ścianę ognia prostopadle do kierunku rzutu, tworząc skuteczną barierę w korytarzu lub innym zamkniętym pomieszczeniu
Bomba Zapadkowa - To urządzenie przyczepia się do powierzchni, na którą zostanie rzucone, a po wykryciu bezpośredniej bliskości wrogów wybucha
Oślepiający Wybuch - W momencie wybuchu oślepia i dezorientuje wrogów na dużym obszarze, znacznie ograniczając ich zdolności trafienia cię
Grenadier w akcji
GramTV przedstawia:
Mistrz Pocisków
Na koniec pozostała nam do omówienia ostatnia szkoła umiejętności Technologa z Mythos - Mistrz Pocisków. I trzeba przyznać, że jest ona chyba najbardziej oryginalna ze wszystkich trzech. Dlaczego? Bowiem osobiście nie spotkałem się jeszcze z postacią, która za pomocą odłamków powstałych w wyniku eksplozji bomb przejmowałaby władzę nad przeciwnikami. True story. Wszystko sprowadza się do wyćwiczenia umiejętności odpowiedniego odłamka. W ramach rozwijania podklasy Mistrza Pocisków pozyskamy także zdolność rażenia przeciwników elektrycznością. Gdyby jakimś cudem zdarzyło się, że zostaniemy draśnięci przez przeciwników, to poratować się można... odłamkiem leczącym.
Poniżej lista ważniejszych zaklęć i umiejętności ze szkoły "Mistrz Pocisków"
Wieżyczka Energetyczna - Ta rozkładana wieżyczka ściąga błyskawice z nieba i wysyła je w postaci zygzakowatych pocisków
Elektryczny Odłamek - Ruchoma sonda o ograniczonym czasie działania, używająca ciągłego strumienia energii, by wysysać życie z pobliskich wrogów i przeszkadzać im w walce
Odłamek Sługi - Odłamek Sługi przejmuje kontrolę nad celem, każąc mu atakować pobliskich wrogów. Nie działa na Bohaterów
Odłamek Galwaniczny - Odłamek Galwaniczny porusza się powoli, lecz dopóki jesteś w zasięgu jego działania, dodaje obrażenia od Elektryczności do twoich ataków
Mistrz Pocisków w akcji
Materiały do Tygodnia z grą Mythos powstają, jako część wspólnej akcji promocyjnej Frogster i gram.pl.