Mythos - Piromanta

Grzegorz Bonter
2011/05/03 20:55
4
0

Magowie to dość niewdzięczna klasa. Cały czas słyszysz komentarze drużyny na temat tego, że nic tak naprawdę nie robisz. A jak wysilisz się i wywalisz całą manę sprowadzając na ziemię potężny deszcz meteorów, to również pojawiają się narzekania. A to, że wieśniacy w promieniu 20 km tracą plony albo że ich rodziny strawił ogień. Nigdy nie dogodzisz tym rozpieszczonym przez wygody podróży marudom. Jedyna metoda na jakąkolwiek formę pokojowej koegzystencji w grupie, to siedzenie cicho i udawanie przy kuflu w karczmie nieśmiertelnego zestawu do generowania podziwu, czyli dezodorantu i zapalniczki. Taki los.

Magowie to dość niewdzięczna klasa. Cały czas słyszysz komentarze drużyny na temat tego, że nic tak naprawdę nie robisz. A jak wysilisz się i wywalisz całą manę sprowadzając na ziemię potężny deszcz meteorów, to również pojawiają się narzekania. A to, że wieśniacy w promieniu 20 km tracą plony albo że ich rodziny strawił ogień. Nigdy nie dogodzisz tym rozpieszczonym przez wygody podróży marudom. Jedyna metoda na jakąkolwiek formę pokojowej koegzystencji w grupie, to siedzenie cicho i udawanie przy kuflu w karczmie nieśmiertelnego zestawu do generowania podziwu, czyli dezodorantu i zapalniczki. Taki los.

W Mythos na szczęście nie jesteśmy skazywani na udział w drużynie. Mag jest tutaj samotnym wilkiem, który sieje zniszczenie na lewo i prawo. Dodajmy do tego, że w świecie Mythos magowie to Piromanci, czyli jak łatwo jest się domyślić, widnieją oni w kartotekach gwardzistów oraz, co ważniejsze, posługują się ogniem. Twórcy ze studia Flagship postarali się wykorzystać ten żywioł do maksimum. Nie tylko buchamy nim, ale również strzelamy czy materializujemy płomienie w postaci minionów. Ale po kolei - poznajmy wszystkie trzy szkoły magii mythosowego Piromanty.

Ostrze Spopielenia

Jakkolwiek dziwaczna lub egzotyczna ta nazwa nie była, to kryje się za nią naprawdę potężna funkcja. Ostrze Spopielenia to nic innego jak szkoła magii, która pozwoli nam zrekompensować naszą wrodzoną słabość fizyczną. Wiadomo przecież powszechnie, że mag z mieczem w dłoni to wypadek czekający na swoje wydarzenie się. W Mythos jednak możemy zniwelować braki w sile poprzez zaklęcie naszego oręża. Wówczas zaczyna ono dosłownie płonąć. A nic tak nie kładzie do poziomu przeciwników, jak cięcie ostrzem, które od razu zapieka ranę. Nic przyjemnego, ale czy ktoś zakwestionuje skuteczność tej kombinacji? Ostrze Spopielenia, Mythos - Piromanta

Jeżeli więc jesteście w stanie znieść niezbyt przychylne poszeptywania kumpli z magicznej profesji za to, że udajecie wojaka, to Ostrze Spopielenia jest szkołą skrojoną pod wasze potrzeby. Tutaj nie trzeba myśleć o pozycjonowaniu - wystarczy tylko regularnie dorzucać węgla do pieca... to znaczy do miecza, aby robił się aż biały od temperatury.

Poniżej lista ważniejszych zaklęć ze szkoły "Ostrze Spopielenia"

  • Oślepiający błysk - Wyzwalasz nagły błysk światła oślepiający wrogów, co zmniejsza ich szanse na trafienie cię.
  • Władca płomieni - Wszystkie ataki w walce wręcz zadające dodatkowe obrażenia od Ognia mają szansę podpalenia przeciwników i zadania obrażeń od wybuchu.
  • Feniks - Jeżeli twoje Życie spadnie do 0 w trakcie działania tej właściwości, odradzasz się w ognistym wybuchu, raniącym pobliskich wrogów. W trakcie tego procesu odzyskujesz część punktów Życia i Many.
  • Aura światłości - otacza cię oślepiający blask, który dezorientuje przeciwników. Maksymalna ilość twojej Many ulega pomniejszeniu, lecz rośnie twój Współczynnik Obrony.

Magia Ostrza Spopielenia w akcji

Zaklinacz Płomieni

Ale dość tych bluźnierstw. Czy w Mythos znajdzie się miejsce dla tradycjonalisty? Dla kogoś, kto przeżuł własne zęby na Dungeons & Dragons? Dla kogoś, kto za prawdziwego Maga nie uważa jakiejś dziwacznej postaci z anime z płonącym 3-metrowym mieczem w wątłej łapce? W Mythos owszem - znajdzie się. Co więcej, to miejsce jest wygodne i naprawdę przyjemne. Głównie dzięki wyściółce zrobionej z całej szkoły umiejętności zwanej Zaklinacz płomieni. Zaklinacz Płomieni, Mythos - Piromanta

Zaklinacz płomieni to szkoła, w ramach której Piromanta nauczy się zaklęć nie tylko opierających się na karnawałowym buchaniu ogniem. To zbyt łatwe i efekciarskie (choć diabelnie skuteczne). Mamy tu do naszej dyspozycji także takie atrakcje jak przywoływanie meteoru (bardzo malowniczego), który skutecznie oczyści z paskudztw drogę przed naszą dostojną postacią. Co więcej, to dzięki tej szkole będziemy mogli strzelać kulistymi pociskami, które nie dość, że będą odbijać się od ścian, to jeszcze po uderzeniu we wroga staną się źródłem kolejnych kul!

Poniżej lista ważniejszych zaklęć ze szkoły "Zaklinacz płomieni"

  • Płomienne Węże - Przywołuje stożkowaty snop ognistych węży, które wijąc się, mogą ranić wielu wrogów.
  • Meteor - Przywołujesz ognisty meteoryt, który wybucha w momencie uderzenia, raniąc pobliskich wrogów
  • Płomienna strzała - Przywołujesz małą, szybką ognistą strzałę, która na swojej drodze przeszywa wrogów na wylot.
  • Pożar - Podpaleni przeciwnicy eksplodują po śmierci, raniąc pobliskich wrogów

Magia Zaklinacza Płomieni w akcji

GramTV przedstawia:

Mistrz Zwęglacz

Mistrz Zwęglacz... co prawda nazwa tej szkoły brzmi jak tytuł, który mógłbym wynieść ze szkoły kucharskiej, ale w Mythos jest to szkoła naprawdę niebezpiecznej magii. Jest to też oferta dla osób, które nie lubią osobiście brudzić sobie rąk kleistą krwią wszelkiej maści goblinów i szkieletów. Od tego Piromanci posługujący się zaklęciami Mistrza Zwęglacza tworzą sobie służących - specjalne ogniste golemy. One chętnie i wysłuchają naszych rozkazów ataków i przyjmą na siebie ciosy. Mistrz Zwęglacz, Mythos - Piromanta

Aby jednak nieco urozmaicić zabawę, ten dział magii Mythosa oferuje również takie atrakcje jak chociażby tworzenie pola gorącej lawy czy stawianie całej bariery ogniowej. Po jej stworzeniu wystarczy tylko poczekać na podejście naiwnego przeciwnika i grzanka gotowa.

Poniżej lista ważniejszych zaklęć ze szkoły "Mistrz Zwęglacz"

  • Pole lawy - Przywołujesz spod ziemi kocioł wrzącej lawy, który tymczasowo spowalnia uwięzionych w nim przeciwników i zwiększa ich wrażliwość na obrażenia od Ognia.
  • Palący Kolos - Przywołujesz wielkiego i wytrzymałego Palącego Kolosa
  • Pole Ognia - Pokrywasz ziemię Polem Ognia, ogarniającego każdego wroga, który lekkomyślnie na nie wejdzie
  • Gasnąca Gwiazda - Płomienie ognia strzelają we wszystkich kierunkach z twej postaci. Zadajesz obrażenia od Ognia i masz szansę na Ogłuszenie przeciwnika.

Magia Mistrza Zwęglacza w akcji

Materiały do Tygodnia z grą Mythos powstają, jako część wspólnej akcji promocyjnej Frogster i gram.pl.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
04/05/2011 12:30
Dnia 04.05.2011 o 10:45, Zaitsev napisał:

Podana przeze mnie lista zaklęć to tylko część z dostępnych. Dlatego napisałem "lista najważniejszych".

Widocznie jakaś zaćma poranna mnie dopadła, że nie dostrzegłem. Mimo wszystko szkoda, że tylko szkoły ognia są. Ale jednak f2p więc chyba nie ma co narzekać.

Zaitsev
Gramowicz
Autor
04/05/2011 10:45
Dnia 04.05.2011 o 07:13, Waaazuuup napisał:

Z tego co widzę, to raczej ubogo, jeśli chodzi o ilość zaklęć i zróżnicowanie w ramach jednej klasy. Darmowa czy nie, ta produkcja mnie nie porwała. Już wolę raz jeszcze zainstalować Avencast, podobna rozgrywka a mag o wiele bardziej zróżnicowany.

Podana przeze mnie lista zaklęć to tylko część z dostępnych. Dlatego napisałem "lista najważniejszych".

Usunięty
Usunięty
04/05/2011 07:13

Z tego co widzę, to raczej ubogo, jeśli chodzi o ilość zaklęć i zróżnicowanie w ramach jednej klasy. Darmowa czy nie, ta produkcja mnie nie porwała. Już wolę raz jeszcze zainstalować Avencast, podobna rozgrywka a mag o wiele bardziej zróżnicowany.




Trwa Wczytywanie