Brak maskotki w grze spowodowany jest błędem firmy Blizzard wynikłym w trakcie produkcji edycji kolekcjonerskiej gry. Błąd ten występuje we wszystkich edycjach kolekcjonerskich wydanych na rynku europejskim.
Aby otrzymać brakujące zwierzątko należy wysłać list na adres:
Burning Crusade Collector
Custom Promo N°7490
13 102 Rousset CEDEX
FRANCE
List ten powinien zawierać następujące elementy*:
- Collector Reference Card
Kartę tę znajdziesz na spodzie tali bonusowych kart.
- Kod kreskowy edycji kolekcjonerskiej
Kod kreskowy znajdziesz na wizualizacji składu pakietu (kartka przyklejona do opakowania pudełka edycji kolekcjonerskiej). Jeżeli nie posiadasz już kartki z wizualizacją możesz w zamian przesłać czytelną kopię dowodu zakupu.
- Wydruk ze strony Account Managment (tak jak na poniższym screenie)
Wydruk powinien być wysłany na kartce A4 z dokładnie widoczną nazwą konta. Jeżeli nie posiadasz dostępu do drukarki nazwę konta oraz adres e-mail prześlij na czystej kartce formatu A4. Nazwę konta oraz adres e-mail zapisz drukowanymi literami.
Po otrzymaniu od Ciebie listu firma Blizzard w ciągu 10 dni aktywuje na Twoim koncie brakującego zwierzaka. Dodatkowo w ramach rekompensaty otrzymasz jeszcze jedną maskotkę "Lurky the Murloc" oraz 2 dodatkowe dni gry.
*Wysłane przez Ciebie elementy nie zostaną zwrócone. Elementy te należy wysłać do 28 lutego.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!