Nieprzewidziane kłopoty z zamówieniem? A może oczekiwana przesyłka nie została dostarczona w ustalonym terminie? Nie ma powodów do zmartwienia, jesteśmy do Twojej dyspozycji.Jeśli masz problemy z zamówieniem np. nie otrzymałeś przesyłki - napisz do nas lub zadzwoń, chętnie pomożemy.
Co potrzebujemy, żeby jak najszybciej rozwiązać problem?Wystarczy skontaktować się jak najszybciej z naszym działem Obsługi Klienta.
Najlepiej przesłać kopię wiadomości email z potwierdzeniem złożenia zamówienia w sklepie gram.pl, numerem ID (unikalnym dla każdego zamówienia) i krótkim opisem problemu. Zanim jednak wyślesz wiadomość, prosimy sprawdź, czy na pewno zawiera ona wszystkie niezbędne dane (przede wszystkim numer ID zamówienia i informację co się stało). Otrzymanie przez nas kompletu danych zdecydowanie skróci czas potrzebny do rozwiązania problemu, a także ułatwi nam pracę.
Twoim zgłoszeniem zajmiemy się tak szybko, jak będzie to tylko możliwe. Odpowiedź powinieneś otrzymać w czasie nie dłuższym niż 48 godzin w dni robocze. Jednak wysyłając do nas wiadomość późnym popołudniem w piątek, w sobotę lub niedzielę, odpowiedzi spodziewaj się w poniedziałek.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!