Po zainstalowaniu gry, gdy próbuje ją uruchomić pojawia się komunikat "Proszę zainstalować grę ponownie"

gram.pl
2005/10/25 14:59
0
0

Rozwiązanie dla systemu operacyjnego Windows XP

Rozwiązanie dla systemu operacyjnego Windows XP

Problem z grą Scooby Doo może mieć dwie przyczyny w przypadku systemu operacyjnego Windows XP:

1) W systemie Windows XP Professional lub Home z Service Packiem 1 nie ma domyślnie zainstalowanych kodeków Indeo Video. Rozwiązaniem jest zainstalowanie kodeków znajdujacych się na płycie z grą, w katalogu X:\INSTALL\IndeoCodec (Indeosetup.exe) lub zainstalować aktualizację "327979: Aktualizacja zalecana" z witryny Windows Update w sieci Web: http://windowsupdate.microsoft.com

2) W systemach Windows XP Professional lub Home z systemem plików NTFS, aktualnie zalogowany użytkownik nie ma pełnych praw dostępu do katalogu z zainstalowaną grą:
*:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\The Learning Company

  1. Kliknąć na katalogu prawym klawiszem myszy
  2. Wejść we "Właściwości"
  3. Wybrać zakładkę "Zabezpieczenia"
  4. Następnie "Zaawansowane"
  5. Tam należy wybrać pierwszą zakładkę "Uprawnienia"
  6. "Dodaj" tu należy wybrać z listy siebie jako użytkownika
  7. W zakładce uprawnienia odhaczyć pierwszą opcję
  8. Zastosować zmiany

Rozwiązanie dla systemu operacyjnego Windows Vista

Gra nie jest przeznaczona na system operacyjny Vista i na tym systemie gra może nie działać aczkolwiek jeśli jeśli wykonamy dokładnie poniższe instrukcje gra powinna się uruchomić:

  1. Przejdź do katalogu C:\Windows\System32
  2. Kliknij prawym klawiszem myszy na plik cmd.exe i wybierz Uruchom jako administrator
  3. W wierszu poleceń wpisz regsvr32 ir50_32.dll i wciśnij enter.
  4. Uruchom ponownie komputer, a następnie uruchom grę

GramTV przedstawia:

W przypadku nieobsługiwanego systemu operacyjnego Windows Vista nie możemy zagwarantować prawidłowego i stabilnego działania gry.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!