Rozwiązanie dla systemu operacyjnego Windows XP
Problem z grą Scooby Doo może mieć dwie przyczyny w przypadku systemu operacyjnego Windows XP:
1) W systemie Windows XP Professional lub Home z Service Packiem 1 nie ma
domyślnie zainstalowanych kodeków Indeo Video. Rozwiązaniem jest
zainstalowanie kodeków znajdujacych się na płycie z grą, w katalogu
X:\INSTALL\IndeoCodec (Indeosetup.exe) lub zainstalować aktualizację
"327979: Aktualizacja zalecana" z witryny Windows Update w sieci Web:
http://windowsupdate.microsoft.com
2) W systemach Windows XP Professional lub Home z systemem plików NTFS,
aktualnie zalogowany użytkownik nie ma pełnych praw dostępu do katalogu z
zainstalowaną grą:
*:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\The Learning Company
- Kliknąć na katalogu prawym klawiszem myszy
- Wejść we "Właściwości"
- Wybrać zakładkę "Zabezpieczenia"
- Następnie "Zaawansowane"
- Tam należy wybrać pierwszą zakładkę "Uprawnienia"
- "Dodaj" tu należy wybrać z listy siebie jako użytkownika
- W zakładce uprawnienia odhaczyć pierwszą opcję
- Zastosować zmiany
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!